annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Onbeperkt facebook en twitter, of toch niet?

Topic gestart op: 12-04-21 17h04

Antwoorden: 3 antwoorden

DylanD
Aspirant verkenner

Onbeperkt facebook en twitter, of toch niet?

OPGELOST

Goedeavond

 

Ik ben recentelijk overgestapt van Dolfijn 12 (Plus?) naar Go Plus. Vroeger had ik altijd facebook en twitter onbeperkt, en nu met de overstap naar Go Plus staat nog steeds in de app dat ik onbeperkt Facebook en Twitter heb.

 

Nu kreeg ik vandaag meerdere berichten dat ik mijn limiet qua surfvolume had aangetikt. Na te kijken in mijn samsung instellingen zag ik dat ik inderdaad op 8gb kwam, dit onderverdeeld in 5gb facebook en twitter en 3gb andere apps, waardoor facebook nu blijkbaar wel meetelt bij mijn normale surfvolume en in tegenstelling tot wat de app zegt niet meer onbeperkt is.

 

Wat kan ik het best ondernemen? Is er een mogelijkheid om die 5gb terug te krijgen aangezien dit nog altijd zo aangegeven staat in de app? Krijg ik alsnog onbeperkt facebook en twitter?

Labels (3)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Cdt24801
Wijze
Wijze

@DylanD 

Het antwoord is helaas neen .... Je bent dat kwijt en kan dat niet recupereren.  Die free apps zijn volkomen verleden tijd. In de huidige GO abo's ik alles wat je doet meegenomen in de teller.

Eigenlijk verbaast het mij dat je dat nog steeds had. Mijn dochter is dat reeds lang kwijt, ook al voordat zij een GO abo had.

Je kan eens proberen bij de klantendienst een eenmalige recuperatie te vragen omdat het dus foutief in uw klantenzone stond aangegeven, maar een garantie daarop heb je niet. Langs de andere kant, een neen heb je reeds, een ja kan je misschien krijgen ...

Ik zou het wel via messenger of twitter aan het WebCare team vragen, zo heb je een schriftelijk spoor, zul je een degelijk antwoord krijgen en hoef je niet eindeloos naar een wachtmuziekje aan de foon te luisteren ...

Veel suces 😉

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

3 ANTWOORDEN 3
yannick_de_vos
Gewaardeerd verkenner

In de MyOrange app bij mijn vriendin staat nog steeds op de dag van vandaag : "Facebook & Twitter 10GB"

De foto ervan kan ik hier blijkbaar niet toevoegen om een of andere bizarre reden want hij is reeds verkleind tot 641 KB... 😕 

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@yannick_de_vos 

Heb je al geprobeerd om de foto via drag & drop in uw bericht te plaatsen? Ik doe dat altijd zo en dat werkt prima.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@DylanD 

Het antwoord is helaas neen .... Je bent dat kwijt en kan dat niet recupereren.  Die free apps zijn volkomen verleden tijd. In de huidige GO abo's ik alles wat je doet meegenomen in de teller.

Eigenlijk verbaast het mij dat je dat nog steeds had. Mijn dochter is dat reeds lang kwijt, ook al voordat zij een GO abo had.

Je kan eens proberen bij de klantendienst een eenmalige recuperatie te vragen omdat het dus foutief in uw klantenzone stond aangegeven, maar een garantie daarop heb je niet. Langs de andere kant, een neen heb je reeds, een ja kan je misschien krijgen ...

Ik zou het wel via messenger of twitter aan het WebCare team vragen, zo heb je een schriftelijk spoor, zul je een degelijk antwoord krijgen en hoef je niet eindeloos naar een wachtmuziekje aan de foon te luisteren ...

Veel suces 😉

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen