Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 11-03-19 17h39
Antwoorden: 5 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Via My Orange wil ik een herlading doen voor mijn gsm voor een bedrag van 10 euro. Echter, wanneer de betaling doorgestuurd wordt naar bancontact/payconicq, wordt een bedrag van 15 euro ter betaling voorgelegd. Het is mij dus onmogelijk om voor 10 euro te herladen en ook slechts 10 euro te betalen. Ik probeerde dit reeds via verschillende toestellen (gsm's en laptop) en op verschillende tijdstippen, echter met steeds hetzelfde resultaat. Tot vorige maand lukte dit altijd zonder enig probleem. In de Orange shop hoopte ik op een oplossing hiervoor maar daar had men niet echt een uitleg. Intussen kan ik nog steeds niet correct herladen.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Via My Orange wil ik een herlading doen voor mijn gsm voor een bedrag van 10 euro. Echter, wanneer de betaling doorgestuurd wordt naar bancontact/payconicq, wordt een bedrag van 15 euro ter betaling voorgelegd. Het is mij dus onmogelijk om voor 10 euro te herladen en ook slechts 10 euro te betalen. Ik probeerde dit reeds via verschillende toestellen (gsm's en laptop) en op verschillende tijdstippen, echter met steeds hetzelfde resultaat. Tot vorige maand lukte dit altijd zonder enig probleem. In de Orange shop hoopte ik op een oplossing hiervoor maar daar had men niet echt een uitleg. Intussen kan ik nog steeds niet correct herladen.
Ugh @Italia,
We ondervinden momenteel een storing, waarbij inderdaad 15 euro wordt afgehouden van je rekening. De Orange-stamleden werken de klok rond om dit probleem op te lossen.
Wij raden je aan om te herladen via de website.
Bedankt voor je begrip & geduld!
Vriendelijkheid is de grootste kracht
🏹 Totems Saluut 🏹
Ik heb het net zelf ook eens geprobeerd en inderdaad, ik had gekozen voor € 5 maar eens de betaalapp geopend stond daar € 15. Ik heb dan wel de transactie afgebroken, maar ik vermoed dat ik dan wel degelijk ook € 15 beltegoed zou gekregen hebben.
Maar waarom je dan € 5 en € 10 kan kiezen in de Orange app is niet correct. Als we ervan uitgaan dat Orange besloten heeft dat herladen minimum € 15 moet zijn dan zou de app toch ook aangepast moeten worden en, niet onbelangrijk, de klanten hiervan verwittigd worden.
Het zou natuurlijk ook kunnen zijn dat er iets scheelt met het oproepen van de betaalapp ....
Als de klantendienst het niet weet, misschien dat @Totem ons hier dan wijzer kan maken?