Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 16-11-22 10h53
Antwoorden: 1 antwoord
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Ik heb een factuur ontvangen om een voorafbetaling te doen van vast internet voor de periode van 4/11 tot 3/12. Echter heb ik op 3/11 mijn vast internet opgezegd en heb ik de modem al teruggestuurd.
Ik snap niet dat er op mijn factuur van 14 november nog wordt aangegeven dat ik een voorafbetaling moet doen voor mijn vast internet terwijl ik het voor de periode al heb opgezegd.
De klantendienst kan mij hier niet mee helpen. Zij refereren steeds dat ik het bedrag volgende maand terugkrijg bij de berekening van de volgende factuur.
Ik vind dit onterecht dat ik eerst mijn internet moet betalen voor een periode waar ik nooit van gebruik heb gemaakt en dat ik dit volgende maand zou terugkrijgen. Dit is meer werk voor jullie en voor mij.
Graag wil ik hier meer duidelijkheid over en wil ik dat deze factuur wordt geannuleerd.
Groeten,
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Denk dat je de factuur beter betaalt, @CustomerOrange Zo zit het systeem nu eenmaal in mekaar. Go with the flow. Je krijgt je geld wel terug - je zult daarvoor moeten bellen na je volgende afrekening
We zijn allemaal klanten hier - dit forum is geen contactpunt met Orange
Denk dat je de factuur beter betaalt, @CustomerOrange Zo zit het systeem nu eenmaal in mekaar. Go with the flow. Je krijgt je geld wel terug - je zult daarvoor moeten bellen na je volgende afrekening
We zijn allemaal klanten hier - dit forum is geen contactpunt met Orange