annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Onterechte factuur ontvangen na opzegging

Topic gestart op: 16-11-22 10h53

Antwoorden: 1 antwoord

CustomerOrange
Aspirant verkenner

Onterechte factuur ontvangen na opzegging

OPGELOST

Ik heb een factuur ontvangen om een voorafbetaling te doen van vast internet voor de periode van 4/11 tot 3/12. Echter heb ik op 3/11 mijn vast internet opgezegd en heb ik de modem al teruggestuurd.

Ik snap niet dat er op mijn factuur van 14 november nog wordt aangegeven dat ik een voorafbetaling moet doen voor mijn vast internet terwijl ik het voor de periode al heb opgezegd. 

De klantendienst kan mij hier niet mee helpen. Zij refereren steeds dat ik het bedrag volgende maand terugkrijg bij de berekening van de volgende factuur.

Ik vind dit onterecht dat ik eerst mijn internet moet betalen voor een periode waar ik nooit van gebruik heb gemaakt en dat ik dit volgende maand zou terugkrijgen. Dit is meer werk voor jullie en voor mij.

Graag wil ik hier meer duidelijkheid over en wil ik dat deze factuur wordt geannuleerd. 

Groeten,

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Gregory
Wijze
Wijze

Denk dat je de factuur beter betaalt, @CustomerOrange Zo zit het systeem nu eenmaal in mekaar.  Go with the flow.  Je krijgt je geld wel terug - je zult daarvoor moeten bellen na je volgende afrekening

We zijn allemaal klanten hier - dit forum is geen contactpunt met Orange

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

1 ANTWOORD 1
Gregory
Wijze
Wijze

Denk dat je de factuur beter betaalt, @CustomerOrange Zo zit het systeem nu eenmaal in mekaar.  Go with the flow.  Je krijgt je geld wel terug - je zult daarvoor moeten bellen na je volgende afrekening

We zijn allemaal klanten hier - dit forum is geen contactpunt met Orange

Leden met de meeste pluimen