annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Onterechte schorsing abonnement

Topic gestart op: 28-09-20 08h53

Antwoorden: 7 antwoorden

KimEngelen
Aspirant verkenner

Onterechte schorsing abonnement

Hallo, ik ben redelijk slecht gezind, na meerdere malen contact te hebben gehad met de klanten dienst telefonisch dacht ik vorige keer eindelijk geholpen te zijn. Nu krijg ik een sms van Orange dat wegens onbetaalde factuur mijn abonnement geschorst word!😡

 

probleem:

een maand geleden ben ik in een phishing getrapt. Toen ik met de klanten dienst van Orange belde werd me gezegd dat ik hiervoor eerst een pv van moest laten opmaken bij de politie en daarna dan naar een Orange shop moest gaan om de pv te laten doorsturen. Dit gezegd zijnde heb ik alle stappen ondergaan, echter werd ik aan de Orange shop tot 3x toe vant kastje naar de muur gestuurd, daar werd me telkens gezegd dat zij dit niet kunnen doen en dat ik naar de klantendienst moest bellen hiervoor, daar werd me dan weer gezegd dat zij dit niet konden doen en dat ik naar de Orange shop moest gaan. 3x heb ik dit gedaan, 3x een andere shop!!!

 

2 weken geleden belde ik weer met de klanten dienst ondertussen was ik echt kwaad, daar werd ik dan uiteindelijk geholpen door de persoon ‘Mario’ deze man heeft me zo goed mogelijk proberen te helpen, en wist me te vertellen dat ik de pv van de politie via e-mail naar phishing@orange.be moest doorsturen. Dit heb ik dan gedaan met het gedacht dat het nu EINDELIJK wel opgelost zou geraken.

ik heb hier echter nooit meer iets over gehoord. En nu krijg ik opeens de sms dat mijn abonnement zal geschorst worden omwille van niet betalen van de factuur, en ze rekenen er dan ook nog eens €10 bovenop aan😡😡

 

het is niet mijn schuld!!! Ik doen alles om jullie te laten weten dat er iets is gebeurd dat ik niet heb gedaan, ik ga geen factuur betalen van €150 terwijl ikzelf deze kosten niet heb gedaan!!!

 

als jullie nu gewoon eens jullie administratie deftig zouden aanpakken dan was dit allemaal niet nodig geweest!!!

 

als mijn abonnement geschorst word omdat jullie te lam zijn om alles in goede banen te leiden óf te koppig het interesseerd me niet dan stap ik terug naar de politie!!

 

ik ben al 20 jaar klant bij Mobistar/Orange, nooit problemen gehad, nu heb ik een serieus probleem en ik word totaal niet geholpen!!😡😡😡

 

los het op aub!!

Labels (2)
7 ANTWOORDEN 7
MarijnCOOL
Gewaardeerd verkenner

Ik ben geen oplosser maar dit is echt wel een probleem denk ik🙄🙄😂😂🤔🤔🤔

0 pluimen
Leentje1973
Veteraan verkenner

Ingaan op phishing mails is geen enkele verantwoordelijkheid van Orange. Daar kan je hen echt niet verantwoordelijk voor houden. Wel voor de slechte informering en communicatie.

0 pluimen
ericksb
Ervaren verkenner

Ik heb hetzelfde, laatste tijd is orange strenger. Zelf weet ik ook niet waarom, het hoort waarschijnlijk bij de coronamaatregelen en al dat gedoe. Ik zou zeggen: heb een beetje geduld en het komt goed, aggresief gedrag hoeft niet. Zo maak je het erger

0 pluimen
Donald
Aspirant verkenner

Probeer maar eens naar een vestigings van orange te bellen inplaats eventuele orange verkooppunten deze zijn meestal beter bij dergelijke zaken zn problemen

Leden met de meeste pluimen