annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Onterechte schorsing abonnement

Topic gestart op: 28-09-20 08h53

Antwoorden: 7 antwoorden

KimEngelen
Aspirant verkenner

Onterechte schorsing abonnement

Hallo, ik ben redelijk slecht gezind, na meerdere malen contact te hebben gehad met de klanten dienst telefonisch dacht ik vorige keer eindelijk geholpen te zijn. Nu krijg ik een sms van Orange dat wegens onbetaalde factuur mijn abonnement geschorst word!😡

 

probleem:

een maand geleden ben ik in een phishing getrapt. Toen ik met de klanten dienst van Orange belde werd me gezegd dat ik hiervoor eerst een pv van moest laten opmaken bij de politie en daarna dan naar een Orange shop moest gaan om de pv te laten doorsturen. Dit gezegd zijnde heb ik alle stappen ondergaan, echter werd ik aan de Orange shop tot 3x toe vant kastje naar de muur gestuurd, daar werd me telkens gezegd dat zij dit niet kunnen doen en dat ik naar de klantendienst moest bellen hiervoor, daar werd me dan weer gezegd dat zij dit niet konden doen en dat ik naar de Orange shop moest gaan. 3x heb ik dit gedaan, 3x een andere shop!!!

 

2 weken geleden belde ik weer met de klanten dienst ondertussen was ik echt kwaad, daar werd ik dan uiteindelijk geholpen door de persoon ‘Mario’ deze man heeft me zo goed mogelijk proberen te helpen, en wist me te vertellen dat ik de pv van de politie via e-mail naar phishing@orange.be moest doorsturen. Dit heb ik dan gedaan met het gedacht dat het nu EINDELIJK wel opgelost zou geraken.

ik heb hier echter nooit meer iets over gehoord. En nu krijg ik opeens de sms dat mijn abonnement zal geschorst worden omwille van niet betalen van de factuur, en ze rekenen er dan ook nog eens €10 bovenop aan😡😡

 

het is niet mijn schuld!!! Ik doen alles om jullie te laten weten dat er iets is gebeurd dat ik niet heb gedaan, ik ga geen factuur betalen van €150 terwijl ikzelf deze kosten niet heb gedaan!!!

 

als jullie nu gewoon eens jullie administratie deftig zouden aanpakken dan was dit allemaal niet nodig geweest!!!

 

als mijn abonnement geschorst word omdat jullie te lam zijn om alles in goede banen te leiden óf te koppig het interesseerd me niet dan stap ik terug naar de politie!!

 

ik ben al 20 jaar klant bij Mobistar/Orange, nooit problemen gehad, nu heb ik een serieus probleem en ik word totaal niet geholpen!!😡😡😡

 

los het op aub!!

Labels (2)
7 ANTWOORDEN 7
Gregory
Wijze
Wijze


@KimEngelen  schreef:

...

 

probleem:

een maand geleden ben ik in een phishing getrapt....

het is niet mijn schuld!!! Ik doen alles om jullie te laten weten dat er iets is gebeurd dat ik niet heb gedaan, ik ga geen factuur betalen van €150 terwijl ikzelf deze kosten niet heb gedaan!!!

 

@KimEngelen Ik weet niet of je Orange kunt aansprakelijk stellen om voor de kosten op te draaien als je zelf in een phishing bent getrapt.  Om er in te trappen moet je wel zelf iets doen

https://www.vanroey.be/managed-services/awareness/?gclid=EAIaIQobChMIqPKXj_CL7AIVGKd3Ch3CBQbLEAAYASA...

Het is niet plezant als je zoiets overkomt, maar Orange heeft dit niet gedaan

patrick2
Wijze
Wijze

@KimEngelen  het is zeer erg te lezen wat er allemaal gebeurd is maar hier gaan we je ook niet mee kunnen helpen. 

Dit is een forum van en voor klanten dus een oplossing ga je hier niet vinden. De klantendienst zal dit niet lezen dus daar ga je ook niet ver mee komen. 

Ik kan je aanraden om eens via FB Messenger te sturen of via Twitter. Je zal daar ook niet direct een antwoord hebben maar ze kunnen het wel bekijken samen met de betrokken diensten. Dat het een schorsing tegenhoud dat weet ik niet want weet niet hoeveel dagen er nog te gaan zijn. Moest het toch tot een schorsing komen heeft het weinig nut naar de politie te gaan want ook die kunnen niks tegen een schorsing doen. Phising is een complexe zaak en dat is niet direct opgelost , en geloof me dat is echt zo heb er ervaring mee. 

Hoe gefrustreerd je ook bent en hoe kwaad je ook bent probeer mijn advies te volgen. Dan kan je tenminste een kant op dan hier kwaad te worden en denken dat je tegen de muur staat wat eigenlijk nog niet zo is. 

Wacht wel tot dat je een antwoord krijgt via FB Messenger of Twitter en dat kan wel even duren. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leentje1973
Veteraan verkenner

De klantendienst zou dat hier beter wel eens gaan lezen allemaal. 😡

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen