Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 07-11-18 09h54
Antwoorden: 12 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Beste
mijn ex partner heeft door frustraties op 1 of andere manier mijn Orange laten blokkeren. Hierdoor kan ik geen enkel gesprek meer voeren en ook alsnog geen berichten sturen. Dit heeft hij gedaaan sinds ik in het ziekenhuis lig. Ik heb dit echter niet gedaan. Op welke manier kan ik dit recht zetten? En op welke manier ka ik melding hiervan maken? Mijn toestel is niet gestolen en zou het op prijs stellen dat dit word recht gezet. Ik kan zelfs jullie niet meer bereiken om dit recht te zetten.... lsjeozdt help me hierbij want ik ben radeloos. Ik heb wel onmiddellijk een nieuwe Sim aangevraagd maar heb deze niet gehad.. wat kan ik doen?
Opgelost! Ga naar de oplossing.
@Linsey84 dat had ik begrepen vandaar de oplossing om eventueel de nieuwe kaart bij een vriend of familie lid te laten leveren . Bel anders het nummer :02 745 95 00 om alles te deblokkeren . U staat in uw recht hij niet .
@Linsey84 dan is uw ex in fout en wat hij gedaan heeft is onwettig. Niet dat Orange er veel aan kan doen maar als hij in uw klantezone kan direct zo snel als mogelijk het wachtwoord wijzigen.
Maar hoe kan ik van hieruit mijn abonnement terug activeren? Met de telefoon van het ziekenhuis lukt het niet en ben nu echt wel radeloos
Maar dat is nu net het probleem... ik krijg geen toegang om dat nummer te bellen want als ik op 1 druk voor Nederlands krijg ik zo een bezet toontje en dan krijg ik te horen dat het nummer niet toegelaten is
@Linsey84 kent u iemand anders die vandaag nog bij u langs komt om bezoek die ook Orange heeft ? Want die zou kunnen bellen of u zelf natuurlijk en dan alles terug in orde te krijgen .