Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 09-03-20 14h10
Antwoorden: 112 antwoorden
Ugh iedereen!
Je zult het zeker gemerkt hebben... Alles... Of bijna alles is veranderd! Nieuwe tarieven, nieuwe optie’s en een paar verrassingen... Laten we dat ophelderen!
De nieuwe formules aangepast aan de familie’s
Onze nieuwe tariefplannen worden "GO" genoemd, ze zijn beschikbaar in 4 formules met vele voordelen. Hier is een korte samenvatting ervan:
GO Extreme special edition: de grootste formule voor onbeperkte mobiele data (60 Gb aan maximale snelheid), onbeperkt bellen, onbeperkt SMS/MMS, dit voor 30 €. Bovenop dit alles geniet je gratis van de Pro Inclusive diensten en de Pro Voicemail.
GO Intense: 15 Gb mobiele data, gecombineerd met onbeperkt bellen en SMS/MMS aan 30 €. Bovenop dit geniet je ook gratis van de Pro Inclusive diensten en de Pro Voicemail.
GO Plus: 5 Gb mobiele data, onbeperkte oproepen en SMS/MMS voor 20 €. Ook hier geniet je gratis van de Pro Inclusive diensten en Pro Voicemail.
GO Light: De kleine dwerg onder onze tariefplannen, die je recht geeft op 1,5GB en 2u30 belminuten. beltijd (onbeperkt voor de andere Orange nummers op uw factuur) en onbeperkt SMS/MMS voor 10 €. Zelfs hier geniet je gratis van de Pro Inclusive diensten en Pro Voicemail.
Aarzel vooral niet om onze speciale webpagina te bezoeken om alle kleine details van de tariefplannen te kennen!
Profiteer van deze gezin optie’s en geniet van een korting gelijk aan het aantal abonnementen (Intense en/of Unlimited) die je neemt.
Je geniet van een vereenvoudigd en veelzijdig portfolio. Ik leg je uit waarom 🙂
De grote veranderingen zijn:
Je geniet dus van een vernieuwd portfolio, die je zal aanspreken! Je zal later ook andere verrassingen ontdekken! Aarzel niet om ons te vertellen wat je ervan denkt. 🙂
Moge de geest van De Stam je vergezellen,
Totem
Ik heb al meteen een vraag: Orange Cloud verdwijnt. Wat gaat er gebeuren met de data die daar nu op staan?
Groetjes,
Stefaan
Ja, das inderdaad belangrijk om weten..
Kreeg je hier een antwoord op?
@Cdt24801 Zeer goede vraag Ik vroeg me hetzelfde af ...