Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 09-03-20 14h10
Antwoorden: 112 antwoorden
Ugh iedereen!
Je zult het zeker gemerkt hebben... Alles... Of bijna alles is veranderd! Nieuwe tarieven, nieuwe optie’s en een paar verrassingen... Laten we dat ophelderen!
De nieuwe formules aangepast aan de familie’s
Onze nieuwe tariefplannen worden "GO" genoemd, ze zijn beschikbaar in 4 formules met vele voordelen. Hier is een korte samenvatting ervan:
GO Extreme special edition: de grootste formule voor onbeperkte mobiele data (60 Gb aan maximale snelheid), onbeperkt bellen, onbeperkt SMS/MMS, dit voor 30 €. Bovenop dit alles geniet je gratis van de Pro Inclusive diensten en de Pro Voicemail.
GO Intense: 15 Gb mobiele data, gecombineerd met onbeperkt bellen en SMS/MMS aan 30 €. Bovenop dit geniet je ook gratis van de Pro Inclusive diensten en de Pro Voicemail.
GO Plus: 5 Gb mobiele data, onbeperkte oproepen en SMS/MMS voor 20 €. Ook hier geniet je gratis van de Pro Inclusive diensten en Pro Voicemail.
GO Light: De kleine dwerg onder onze tariefplannen, die je recht geeft op 1,5GB en 2u30 belminuten. beltijd (onbeperkt voor de andere Orange nummers op uw factuur) en onbeperkt SMS/MMS voor 10 €. Zelfs hier geniet je gratis van de Pro Inclusive diensten en Pro Voicemail.
Aarzel vooral niet om onze speciale webpagina te bezoeken om alle kleine details van de tariefplannen te kennen!
Profiteer van deze gezin optie’s en geniet van een korting gelijk aan het aantal abonnementen (Intense en/of Unlimited) die je neemt.
Je geniet van een vereenvoudigd en veelzijdig portfolio. Ik leg je uit waarom 🙂
De grote veranderingen zijn:
Je geniet dus van een vernieuwd portfolio, die je zal aanspreken! Je zal later ook andere verrassingen ontdekken! Aarzel niet om ons te vertellen wat je ervan denkt. 🙂
Moge de geest van De Stam je vergezellen,
Totem
Wanneer ik de huidige aanbiedingen bekijk maak ik de afleiding dat de "Loyalty Advantage" eigenlijk erop neerkomt dat je bij sommige foons een korting krijgt wanneer je er een abo bijneemt. En hoe hoger het abo, hoe groter de korting. Er zal dan waarschijnlijk wel een minimumduur aan dat abo verbonden zijn...
Is dat correct?
En hoe zit dat dan indien je reeds een abo hebt?
@Cdt24801 waar zie je die staan?
Da's heel fijn dat wij hier deze info van u krijgen 😊
We hadden al een en ander (maar dus duidelijk niet alles) uitgevogeld via de klantenzone, maar nu is het allemaal officieel bevestigd en uitgelegd.
En om een vraag te beantwoorden die reeds meerdere mensen gesteld hebben: de bestaande abo's blijven die gewoon doorgaan of moet iedereen overgaan naar één van de nieuwe formules? Wij vermoeden dat we kunnen blijven houden wat we hebben, maar kan je dat bevestigen aub? Of ontkennen, wie weet ...
ik weet enkel een ding.Als contract verloopt ,ben weg van Orange , telenet is veel veel veel better .
@Gogy schreef:
ik weet enkel een ding.Als contract verloopt ,ben weg van Orange , telenet is veel veel veel better .
Hoi, je bent helemaal nieuw hier. Welkom dus.
Dat is een straffe uitspraak. Kun je dat een beetje onderbouwen of uitdiepen? Waar ligt het probleem?
Ik vraag dat niet om ambetant te doen, maar dit forum heeft onder andere als doel om ervaringen te delen zodat anderen daar uit kunnen leren.
Zodus, waar wringt het schoentje en kun je dat een beetje illustreren?
Alvast bedankt voor uw medewerking.
BTW, ik ben geen Orange medewerker, ik ben net zoals alle andere Tribers een gewone klant en wij bespreken hier op Tribe onze ervaringen en helpen elkaar door het delen van kennis en ervaring.