Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-03-18 00h50
Antwoorden: 3 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Ik ben ondertussen al 3 maand in Australië en zoek nog een jaar of langer te blijven. Ondertussen betaal ik nog steeds mijn dolfijn annonement van 15 euro/maand zonder dit te gebruiken aangezien ik een australisch abonnement heb. Hoe stap ik over naar prepaid zodat ik niet meer vast zit aan een abonnement maar in nood nog wel deze kaart kan gebruiken? En mijn nummer kan behouden wanneer ik terug in België ben, weer kan overstappen naar een abonnement?
Opgelost! Ga naar de oplossing.
djef,
Ik heb dit enkele jaren geleden ook gedaan, toen heb ik de klantendienst gecontacteerd, en zij hebben dit voor mij inorde gebracht.
ik denk wel dat je dan een andere simkaart moet hebben.
Dus mss best [omdat je in australie zit] de klantendienst contacteren via messenger?
Succes!
Je kan overschakelen op een herlaadkaart voor een bepaalde periode. De klantendienst kan dit in orde brengen
Ik ben ondertussen al 3 maand in Australië en zoek nog een jaar of langer te blijven. Ondertussen betaal ik nog steeds mijn dolfijn annonement van 15 euro/maand zonder dit te gebruiken aangezien ik een australisch abonnement heb. Hoe stap ik over naar prepaid zodat ik niet meer vast zit aan een abonnement maar in nood nog wel deze kaart kan gebruiken? En mijn nummer kan behouden wanneer ik terug in België ben, weer kan overstappen naar een abonnement?
Ugh @djef,
Om naar prepaidkaart te gaan heb je geen nieuwe simkaart nodig. De Customer Service stamleden en de Webcare stamleden kunnen dit voor je in orde brengen.
De geesten waken over U,
Totem
djef,
Ik heb dit enkele jaren geleden ook gedaan, toen heb ik de klantendienst gecontacteerd, en zij hebben dit voor mij inorde gebracht.
ik denk wel dat je dan een andere simkaart moet hebben.
Dus mss best [omdat je in australie zit] de klantendienst contacteren via messenger?
Succes!