annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Orange Cheetah 15gb

Topic gestart op: 18-11-19 15h01

Antwoorden: 2 antwoorden

One
Gewaardeerd verkenner

Orange Cheetah 15gb

Wat vinden jullie van de laatste Orange promo?

De cheetah formule krijgt zonder de data boost 15gb, en met boost komt dit dus op 30gb snel internet. Terwijl ongelimiteerd internet 40euro maandelijks is en vertraagd boven de 20. Persoonlijk krijg ik geen 10gb gedownload of grstreamed aan 512kbps

Labels (2)
2 ANTWOORDEN 2
NelsonM
Orange-werknemer

Wat vinden jullie van de laatste Orange promo?

De cheetah formule krijgt zonder de data boost 15gb, en met boost komt dit dus op 30gb snel internet. Terwijl ongelimiteerd internet 40euro maandelijks is en vertraagd boven de 20. Persoonlijk krijg ik geen 10gb gedownload of grstreamed aan 512kbps

Hallo @One,

Ik zie dat deze vraag al gesteld werd in dit gesprek. Aarzel zeker niet om de antwoorden van de andere tribers te lezen. Deel je mening met hen ook J

Ik zal de huidige topic blokkeren zodat alle berichten in een gesprek blijven.

Groetjes,

Nelson

Cdt24801
Wijze
Wijze

@One 

Daar zijn reeds verscheidene topics aan gewijd. Gebruik de "zoek" functie maar eens.

Arend "unlimited" zou opgetrokken worden naar 30 GB. En heeft niet enkel dat meer dan Cheetah, de opslag in the cloud is eveneens veel groter. En als je over uw limliet gaat kom je op smalband. Bij Cheetah moet je dan bijbetalen.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen