Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 21-11-18 00h08
Antwoorden: 2 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Na enkele keren klantendienst te bellen (zonder resultaat),
Na de klachtendienst te hebben gecontacteerd (waarop ik nooit antwoord heb gekregen trouwens !)
Niemand kan blijkbaar dit probleem oplossen, ik wordt van het kastje naar de muur gestuurd.
Het is nochthans heel simpel volgens mij :
orange circle is gratis en onbeperkt bellen tussen familieleden op dezelfde factuur. De orange circle is ook geactiveerd op onze 3 nrs.
Maar wij "betalen" dus wel degelijk in de meeste gevallen!
Als ik bv. naar mijn dochter bel, gaat dit van de inbegrepen belminuten af, en niet bij orange circle ! Als mijn man naar mij belt, idem.
Als mijn dochter naar mij of mijn man belt, idem !
Bij onze oma staat wel weer 'orange circle', terwijl ze een herlaadkaart heeft, en geen abo. En dus ook niet bij ons op de factuur staat.
Onze dochter van 12 heeft een dolfijn zen. We hebben dit genomen omdat ze, als alle inbegrepen volumes op zouden zijn, ze ons nog steeds kan bereiken ! Maar dat is dus NIET het geval, aangezien dit van de belminuten afgaat, en niet als orange circle wordt geregistreerd !!!
Graag EINDELIJK een oplossing aub ?
Alvast bedankt voor DE oplossing waarop ik al 3 maanden wacht
MVG
Hollanders Sylvie
Opgelost! Ga naar de oplossing.
@SylvieH DE oplossing gaat toch bij de klantendienst liggen. Wij zijn allemaal forum leden en kunnen dit ook niet oplossen. U wel proberen om via Facebook messenger een bericht te sturen.
Je zal meer kans hebben op een antwoord via Twitter.
Veel geluk ermee
Hier lukt Orange circle wel tussen al de nummers op eenzelfde factuur, voor het herlaadkaartnummer van een van ons lukt het dan weer niet.
Groet
Kat
@SylvieH DE oplossing gaat toch bij de klantendienst liggen. Wij zijn allemaal forum leden en kunnen dit ook niet oplossen. U wel proberen om via Facebook messenger een bericht te sturen.