annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Orange Circle : betalend ipv gratis

Topic gestart op: 21-11-18 00h08

Antwoorden: 2 antwoorden

SylvieH
Aspirant verkenner

Orange Circle : betalend ipv gratis

OPGELOST

Na enkele keren klantendienst te bellen (zonder resultaat),

Na de klachtendienst te hebben gecontacteerd (waarop ik nooit antwoord heb gekregen trouwens !)

Niemand kan blijkbaar dit probleem oplossen, ik wordt van het kastje naar de muur gestuurd.

Het is nochthans heel simpel volgens mij :

orange circle is gratis en onbeperkt bellen tussen familieleden op dezelfde factuur. De orange circle is ook geactiveerd op onze 3 nrs.

Maar wij "betalen" dus wel degelijk in de meeste gevallen!

Als ik bv. naar mijn dochter bel, gaat dit van de inbegrepen belminuten af, en niet bij orange circle ! Als mijn man naar mij belt, idem. 

Als mijn dochter naar mij of mijn man belt, idem !

Bij onze oma staat wel weer 'orange circle', terwijl ze een herlaadkaart heeft, en geen abo. En dus ook niet bij ons op de factuur staat.

Onze dochter van 12 heeft een dolfijn zen. We hebben dit genomen omdat ze, als alle inbegrepen volumes op zouden zijn, ze ons nog steeds kan bereiken ! Maar dat is dus NIET het geval, aangezien dit van  de belminuten afgaat, en niet als orange circle wordt geregistreerd !!!

Graag EINDELIJK een oplossing aub ?

Alvast bedankt voor DE oplossing waarop ik al 3 maanden wacht

MVG

Hollanders Sylvie

Labels (2)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@SylvieH DE oplossing gaat toch bij de klantendienst liggen. Wij zijn allemaal forum leden en kunnen dit ook niet oplossen. U wel proberen om via Facebook messenger een bericht te sturen. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
2 ANTWOORDEN 2
Droopy_Kat
Ervaren verkenner

Je zal meer kans hebben op een antwoord via Twitter.

Veel geluk ermee

Hier lukt Orange circle wel tussen al de nummers op eenzelfde factuur, voor het herlaadkaartnummer van een van ons lukt het dan weer niet.

Groet

Kat

patrick2
Wijze
Wijze

@SylvieH DE oplossing gaat toch bij de klantendienst liggen. Wij zijn allemaal forum leden en kunnen dit ook niet oplossen. U wel proberen om via Facebook messenger een bericht te sturen. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen