Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 23-09-18 12h39
Antwoorden: 4 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Ik overweeg om Orange Circle voor heel mijn familie te regelen, maar één van de familieleden zit steeds een aantal maanden per jaar in het buitenland (Tenerife). Nu vraag ik me af of het zin heeft om haar ook toe te voegen? Bel je nog steeds gratis naar elkaar als één van beiden in het buitenland zit?
Opgelost! Ga naar de oplossing.
@Kellyd hele goede opmerking. Maar naar mijn inziens zijn de roaming tarieven af geschaft . Dat zou dus willen zeggen dat u naar elkaar kan bellen als ze in het buitenland zitten zonder extra kosten. Dat zou dan ook betekenen moest iemand in het buitenland zitten en u heeft de Orange circle dat het dan niks kost aangezien het om de zelfde factuur gaat.
Heel blij dat de roaming gebeuren in Eu is afgeschaft....
@Kellyd hele goede opmerking. Maar naar mijn inziens zijn de roaming tarieven af geschaft . Dat zou dus willen zeggen dat u naar elkaar kan bellen als ze in het buitenland zitten zonder extra kosten. Dat zou dan ook betekenen moest iemand in het buitenland zitten en u heeft de Orange circle dat het dan niks kost aangezien het om de zelfde factuur gaat.