annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Orange Koala

Topic gestart op: 16-11-19 11h55

Antwoorden: 26 antwoorden

IvanV
Aspirant verkenner

Orange Koala

Beste,

Gisteren 15/11/2019  liet ik mijn Dolfijn abonnement overschakelen naar een Koala abonnement in de Orangeshop Oostende.

De promotie van 10 EUR korting gedurende de eerste 3 maanden blijkt enkel van toepassing indien je online intekent. Dit stoort me wel als “oude” klant van Orange (was bij het beginnen nog een Mobistar klant). Als je dus een deal maakt in de Orangeshop val je dus uit de boot. Toch wel discriminerend vind ik. Een verwittigd mens is er twee waard….

Mvg

Ivan Vyvey

 

Labels (1)
26 ANTWOORDEN 26
patrick2
Wijze
Wijze

@Hassi  deze promo wordt vanzelf verrekend.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Hassi
Gewaardeerd verkenner

@patrick2 dus volgens u is het 20€ en geen 25? En zal die promo op de factuur zichtbaar zijn?

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Hassi ja dus   wat u gaat zien is 20 euro elke maand op de factuur. Enkel omdat u niet online besteld heeft of niet gelukt is dan is er dus niet de WEB promo die krijgt u niet. Zo heb ik ook al eens een promo mis gelopen maar ja zal wel aan de Provider liggen.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Hassi 

Op de factuur zal je hoogstwaarschijnlijk zien staan dat uw abo € 25 kost maar even verder naar beneden staat er dan bij de opties € 5 korting, waardoor je uiteindelijk inderdaad slechts € 20 als eindsom moet betalen.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Hassi
Gewaardeerd verkenner

 Ik krijg een factuur van 24,51 euro en dit van een periode van 6 dagen.

 

Edit: zie juist dat het voor volgende maand ook al is. Maar wij betalen wel 20€ en niet 3 maand 10€. Hebben in het verleden een medewerker aan de lijn gehad en deze dat de promo voor iedere nieuwe klant is.

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen