Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 16-11-19 11h55
Antwoorden: 26 antwoorden
Beste,
Gisteren 15/11/2019 liet ik mijn Dolfijn abonnement overschakelen naar een Koala abonnement in de Orangeshop Oostende.
De promotie van 10 EUR korting gedurende de eerste 3 maanden blijkt enkel van toepassing indien je online intekent. Dit stoort me wel als “oude” klant van Orange (was bij het beginnen nog een Mobistar klant). Als je dus een deal maakt in de Orangeshop val je dus uit de boot. Toch wel discriminerend vind ik. Een verwittigd mens is er twee waard….
Mvg
Ivan Vyvey
@patrick2 dus volgens u is het 20€ en geen 25? En zal die promo op de factuur zichtbaar zijn?
@Hassi ja dus wat u gaat zien is 20 euro elke maand op de factuur. Enkel omdat u niet online besteld heeft of niet gelukt is dan is er dus niet de WEB promo die krijgt u niet. Zo heb ik ook al eens een promo mis gelopen maar ja zal wel aan de Provider liggen.
Op de factuur zal je hoogstwaarschijnlijk zien staan dat uw abo € 25 kost maar even verder naar beneden staat er dan bij de opties € 5 korting, waardoor je uiteindelijk inderdaad slechts € 20 als eindsom moet betalen.
Ik krijg een factuur van 24,51 euro en dit van een periode van 6 dagen.
Edit: zie juist dat het voor volgende maand ook al is. Maar wij betalen wel 20€ en niet 3 maand 10€. Hebben in het verleden een medewerker aan de lijn gehad en deze dat de promo voor iedere nieuwe klant is.