Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 07-11-19 10h49
Antwoorden: 3 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Beste,
Ik heb onlangs een koala-abonnement bij jullie opgestart. Aangezien ik in bijberoep als zelfstandige werk, wil ik graag mijn ondernemingsnummer op de factuur. Ik heb hier al meermaals voor proberen te bellen naar de klantendienst, maar telkens sluit het telefoongesprek in het midden van de conversatie.
Kan iemand dit voor mij in orde brengen aub?
Mvg
Opgelost! Ga naar de oplossing.
@EvOv via deze weg gaat dat niet lukken aangezien wij ook gewoon klanten zijn. Beste is eens via FB een bericht te sturen , de klantendienst of de shop binnen gaan .
Beste,
Ik heb onlangs een koala-abonnement bij jullie opgestart. Aangezien ik in bijberoep als zelfstandige werk, wil ik graag mijn ondernemingsnummer op de factuur. Ik heb hier al meermaals voor proberen te bellen naar de klantendienst, maar telkens sluit het telefoongesprek in het midden van de conversatie.
Kan iemand dit voor mij in orde brengen aub?
Mvg
Hallo @EvOv,
Aarzel zeker niet om het antwoord van @patrick2 te valideren als gewaardeerde oplossing als het heeft geholpen ! Wat hij zegt is correct 🙂
Het zal de community helpen ^^
Groetjes,
Nelson
Heb ik soms ook
@EvOv via deze weg gaat dat niet lukken aangezien wij ook gewoon klanten zijn. Beste is eens via FB een bericht te sturen , de klantendienst of de shop binnen gaan .