annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Orange Koala

Topic gestart op: 16-11-19 11h55

Antwoorden: 26 antwoorden

IvanV
Aspirant verkenner

Orange Koala

Beste,

Gisteren 15/11/2019  liet ik mijn Dolfijn abonnement overschakelen naar een Koala abonnement in de Orangeshop Oostende.

De promotie van 10 EUR korting gedurende de eerste 3 maanden blijkt enkel van toepassing indien je online intekent. Dit stoort me wel als “oude” klant van Orange (was bij het beginnen nog een Mobistar klant). Als je dus een deal maakt in de Orangeshop val je dus uit de boot. Toch wel discriminerend vind ik. Een verwittigd mens is er twee waard….

Mvg

Ivan Vyvey

 

Labels (1)
26 ANTWOORDEN 26
Cdt24801
Wijze
Wijze


@Hassi  schreef:

 Ik krijg een factuur van 24,51 euro en dit van een periode van 6 dagen.

 

Edit: zie juist dat het voor volgende maand ook al is. Maar wij betalen wel 20€ en niet 3 maand 10€. Hebben in het verleden een medewerker aan de lijn gehad en deze dat de promo voor iedere nieuwe klant is.


Heb je uw Koala via het web besteld of in een shop aangeschaft? Die promo van 3 maanden aan € 10 is namelijk enkel geldig wanneer je uw Koala abo online gekocht hebt.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Hassi
Gewaardeerd verkenner

Ik heb deze online besteld maar via een shop moeten activeren. Doordat ik nog steeds geen netwerk had zijn we naar de shop gegaan.  Vervolgens hebben we gebeld toen we hoorden dat het 25€ was. Daar hebben ze gezegd dat de promo voor elke nieuwe klant is.

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze


@Hassi  schreef:

Ik heb deze online besteld maar via een shop moeten activeren. Doordat ik nog steeds geen netwerk had zijn we naar de shop gegaan.  Vervolgens hebben we gebeld toen we hoorden dat het 25€ was. Daar hebben ze gezegd dat de promo voor elke nieuwe klant is.


De promo is duidelijk: enkel bij aanschaf via het web. Dus niet voor alle nieuwe klanten, enkel voor diegenen die online gekocht hebben.

Vermits het in een shop geactiveerd is zal het waarschijnlijk ook als gekocht in een shop in het systeem staan. Vandaar dat je de promo niet hebt. Ik zou in uw plaats eens de klantendienst contacteren (telefoon 5000, twitter of messenger) en de situatie uitleggen. Wellicht kan je dan uw promo alsnog krijgen. Maar vanzelf zal het niet komen, je zult er iets voor moeten doen.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Hassi
Gewaardeerd verkenner

We hebben in het verleden al contact met de klantendienst en daar hadden ze gezegd dat het voor iedere klant was. Maar zullen doen zoals je zegt en eens opnieuw contact opnemen. 

NelsonM
Orange-werknemer

Hallo iedereen,
Aarzel zeker  niet om het antwoord dat je het meest heeft geholpen als gewaardeerde antwoord te valideren ! 🙂

Het zal de community helpen ^^

Groetjes,
Nelson 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen