Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 20-06-19 16h38
Antwoorden: 7 antwoorden
Ik ben recent gewisseld van gsm (Nokia 8.1) en op mijn nieuwe gsm werkt de Orange Phone app vaak niet naar behoren.
Als ik iemand wil bellen, krijg ik vaak een error dat dat er geen sim in zit. Terwijl het met de Nokia Phone app geen probleem is. Ook mobiel internet werkt zonder problemen, dus er is geen probleem met de sim kaart.
Het is wel een dual sim gsm, met maar 1 sim kaart in... Zou het daar aan liggen? En kan ik dit in de app ergens aanpassen? (zelf niet gevonden)
Bedankt!
Roald
Ik heb zelf geen dual-sim, maar heb je in de instellingen van de foon zelf (dus niet van de Orange app) ergens een mogelijkheid om het zoeken naar of lezen van een tweede sim uit te schakelen?
En ook, het klassieke antwoord; gooi de app er eens af en installeer hem opnieuw. Heb je de nieuwe foon trouwens from scratch geïnstalleerd of heb je een BackUp teruggezet?
Klinkt misschien, dom, maar heb je tussen het wegsmijten en het opnieuw installeren van de app uw toestel eens volledig herstart? Indien niet kunnen er nog steeds sporen of instellingen actief zijn gebleven.