Tarieven en verbruik
Heb je een vraag over je verbruik? Hulp nodig om een Orange abonnement aan te schaffen? Dan ben jij op de juiste plek op Tribe!
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
StefanMsk
Ervaren verkenner

Orange Thank You

Hi,

Na een tijdje bij een andere provider gezeten te hebben (door werk betaald), ben ik sinds deze maand weer overgeschakeld op Orange. Nu momenteel een dikke week actief.

Ik zie bij het Orange Thank You gedeelte van de app en mijn klantenzone staan dat ik niet ben ingeschreven ervoor, en dat ik me kan aanmelden via "Profiel". Jammer genoeg zie ik daar nergens de optie staan. Iemand een idee waar ik de optie kan vinden?

 

Gr Stefan

Labels (2)
8 ANTWOORDEN 8
Cdt24801
Leidende sjamaan

@StefanMsk 

Heb je al eens via PC ingelogd op uw klantenzone? Indien ja, wat staat er daar allemaal in de rubriek "Profiel"?

Indien nee, dan wel eens doen. Door een login aan te maken op uw klantenzone PC zal dan wellicht het probleem opgelost zijn.

Leuze van de dag | Herinner je gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Heb ik al gedaan maar er staat jammer genoeg nergens iets over het activeren/deactiveren van Orange Thank You. 

Ik zie enkel de ondergedeeltes "Klantgegevens", "Contactvoorkeuren" en "Gebruik van mijn gegevens" en onder geen enkel van de 3 staat iets over het getrouwheidsprogramma..

0 pluimen
TomN
Orange-werknemer

@StefanMsk, probeer eens deze link eens je bent ingelogd: https://e-services.orange.be/nl/verrassing

StefanMsk
Ervaren verkenner

Hey Tom. Bedankt voor deze link!

ik zie op de site staan dat het als nieuwe klant even kan duren voordat het automatisch wordt geactiveerd. Ik denk dat ik nog langer moet wachten dus!

ik hou de link bij en kijk het volgende week nog eens na!

Gr Stefan

Leden met de meeste pluimen