annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

ORANGE THANK YOU waardeloos

Topic gestart op: 01-08-23 11h27

Antwoorden: 5 antwoorden

Walterco
Gewaardeerd verkenner

ORANGE THANK YOU waardeloos

OPGELOST

Ik ben een jaar lid van Orange en tevreden over de service.

Zoals het programma voorschrijft krijg je dan een leuk filmticket aangeboden (bij aankoop van een ander en enkel geldig op dinsdag)


Dus vandaag wou ik lekker Oppenheimer gaan zien.

 

Eerste probleem :

Nergens wordt je geinformeerd dat het enkel UGC (dus niet de Kinepolis groep - is wel de grootste en de meest verspreide in Belgie) is die dit aanvaardt.

 

Tweede probleem :

Informatie blijkt uiteindelijk toch beschikbaar te zijn ,na lang zoeken, op de website, … nadat Kinepolis me ondertussen al bericht had, vond ik UGC terug.

 

Derde probleem :

De informatie blijkt echter niet te kloppen op de website want ‘de betaalmethode ‘ wordt niet ondersteund door UGC online, noch op IPad, noch op Android phone, noch op PC. Dus simpel, je kan niet de code die je per sms kreeg ingeven om de korting te krijgen.

 

Vierde probleem :

Nou, zou je zeggen, dan rij je toch even tot daar en betaal je aan de kassa. Kan inderdaad maar nergens krijg ik bevestiging van UGC dat ze dit uberhaupt aanvaarden. Misschien is het wel zoals Kinepolis , die 1,5 jaar geleden gestopt zijn. Dus (voor ons) een uur rijden naar de stad met benzinekosten en het risico op een flater, een volle zaal of een slechte seat dat je met een stijve nek uit de filmzaal komt.

 

Vijfde probleem :

De klantendienst van Orange moest ik 3 keer bellen. 2x maal zou ik doorverbonden worden met de technische afdeling maar werd de communicatie onderbroken. De derde keer kom ik blijkbaar direct bij de technische afdeling en dat was duidelijk want commercieel en vriendelijk was de persoon zeker niet. Onbeleefd, niet luisteren, en het was blijkbaar teveel dat hij lastig gevallen werd. Hij zou er melding van maken en ze zouden me contacteren.

 

Conclusie :

Orange topbedrijf,leuk fideliteitsprogramma…maar werkt niet !

2 uur opzoekingen, bellen en schrijven voor niets. 😞 

Onze bioscoopnamiddag valt in het water.

Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Helen1
Ervaren genezer

Beste @Walterco 

Wat vervelend voor je!

Het zouinderdaad duidelijker, gebruiksvriendelijker/ makkelijk toegankelijker, gemaakt moeten worden.

Ik heb hier totaal geen weet van aangezien ik epilepsy heb en niet naar de cinema mag gaan.

 

Mss is het een idee, als suggestie om aan Orange dit aan te kaarten, niet alleen via tribe maar ook via andere kanalen zoals fb, om dit te kunnen verwezenlijken wat u wenst en wat mij ook praktisch en logischer lijkt te zijn?

 

Moest dit enige vorm van antwoord bieden op uw vraag, kunt u deze dan als beantwoord aanvinken?

 

Mvg

 

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
5 ANTWOORDEN 5
Helen1
Ervaren genezer

Beste @Walterco 

Wat vervelend voor je!

Het zouinderdaad duidelijker, gebruiksvriendelijker/ makkelijk toegankelijker, gemaakt moeten worden.

Ik heb hier totaal geen weet van aangezien ik epilepsy heb en niet naar de cinema mag gaan.

 

Mss is het een idee, als suggestie om aan Orange dit aan te kaarten, niet alleen via tribe maar ook via andere kanalen zoals fb, om dit te kunnen verwezenlijken wat u wenst en wat mij ook praktisch en logischer lijkt te zijn?

 

Moest dit enige vorm van antwoord bieden op uw vraag, kunt u deze dan als beantwoord aanvinken?

 

Mvg

 

0 pluimen
Walterco
Gewaardeerd verkenner

Beste,

 

Ik heb niet opgegeven en na de zoveelste keer bellen, kreeg ik in de plaats 10GB data (wat ik nooit gebruiken zal !) en het probleem blijft bestaan. Geloof me, ik heb alle kanalen bewandeld.

0 pluimen
akobundo
Gewaardeerd verkenner

jammer man

0 pluimen
NaomiGroen
Gewaardeerd verkenner

Wat vervelend dat het zo is gelopen! 
Misschien kon je geen extra informatie vinden omdat die staat onder exclusieve voordelen: https://www.orange.be/nl/opties-en-diensten/orange-thank-you/exclusieve-voordelen 

Ik heb het voordeel zelf nog niet gebruikt dus bedankt om je ervaring te delen!

Leden met de meeste pluimen