Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 28-07-19 18h16
Antwoorden: 3 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Ik ontvang recent een mail waarin staat dat ik een tegoed heb van de abonnementendienst van 23€.
Momenteel heb ik echter geen abonnement meer bij Orange en kan het dus niet van mijn volgende rekening afhouden.
Op welke manier zal mij die 23€ terugbetaald worden?
Orange contacteren via email is blijkbaar niet eenvoudig.
Neem ik misschien best telefonisch contact op met hen?
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Telefonisch contact opnemen is het beste in uw geval. (02 745 95 00) of via FB Messenger.
@Pessoa47 moest het niet meer mogelijk zijn om van een volgend factuur een afhouding te doen heeft u een tegoed. In dat geval komt er altijd een creditnota waardoor het tegoed terug zal worden gestort op uw rekening waarvan de betaling altijd gedaan werd.
Telefonisch contact opnemen is het beste in uw geval. (02 745 95 00) of via FB Messenger.
Ik heb zojuist telefonisch contact opgenomen en ze hebben me beloofd dat het bedrag binnen de week op mijn rekening zal gestort worden.