annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Orange lanceert Go Extreme special edition !

Topic gestart op: 29-11-21 09h55

Antwoorden: 17 antwoorden

Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Orange lanceert Go Extreme special edition !

Ugh allemaal,

We kondigden niet lang geleden de Go Extreme. Maar we hebben nog een verrassing voor jullie: de Go Extreme special edition@Gregory had het al gemerkt ! 🙂

Alle nieuwe klanten die kiezen voor Go Extreme special edition genieten van een heleboel data (60GB) en kunnen onbeperkt bellen en sms'en voor slechts 30€ per maand tijdens de volledige duur van hun contract. Deze eindejaarsaanbieding is geldig van 29/11/2021 tot en met 02/01/2022.

 

Voor wie?

Alle nieuwe klanten die Go Extreme kiezen genieten automatisch van deze lagere prijs.

Ook klanten die een tariff change vragen naar Go Extreme zullen hier automatisch van genieten.

Go Extreme special edition behouden deze verlaagde prijs voor de volledige duurtijd van hun contract.

Deze promo is geldig voor residentiële klanten en klanten met een btw-nummer. 

Opgelet:

 

Totem waakt over de stam !

Totem

Labels (2)
17 ANTWOORDEN 17
kovan
Aspirant verkenner

Hoeveel Simkaarten zijn hier inbegrepen?

patrick2
Wijze
Wijze

@kovan 

Hoe bedoel je dir precies ? 

Je kan als je wil tot 5 abonnementen nemen als je die nodig hebt. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


kovan
Aspirant verkenner

Stel,

Ik stap over van telenet naar Orange voor zowel Internet, TV als Mobiel (met 4 Simkaarten).

Ik kies hierin voor GoExtreme, Supersnel Internet en Orange TV met 70 kanalen.

Moet ik dan 4 of 1 maal de Go-Extreme optie kiezen?

M.v.g.

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@kovan 

Je dient in dat geval 4 simkaarten aan te vragen. Je kan dus in je Love pack kiezen tot 5 simkaarten maar in jou geval heb je er vier nodig. Maar stel jezelf ook eens de vraag of die ook wel allemaal nodig hebt en of je ook al die data nodig hebt. Het is makkelijk om te zeggen ik neem Go Extreme en moet nergens naar kijken en ze kunnen zoveel verbruiken als ze willen maar als ze maandelijks 10 GB verbruiken kom je dus ook met een goedkoper abonnement toe. Op die manier betaal je ook niet te veel voor je abonnement en heb je dus alles op maat wat je moet hebben. 

Bij Orange heb je ook geen data pot dus iedereen heeft zijn eigen data bundel. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
kovan
Aspirant verkenner

Ok bedankt, dit is al heel wat duidelijker!

M.v.g.

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen