annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Orange lanceert Go Extreme special edition !

Topic gestart op: 29-11-21 09h55

Antwoorden: 17 antwoorden

Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Orange lanceert Go Extreme special edition !

Ugh allemaal,

We kondigden niet lang geleden de Go Extreme. Maar we hebben nog een verrassing voor jullie: de Go Extreme special edition@Gregory had het al gemerkt ! 🙂

Alle nieuwe klanten die kiezen voor Go Extreme special edition genieten van een heleboel data (60GB) en kunnen onbeperkt bellen en sms'en voor slechts 30€ per maand tijdens de volledige duur van hun contract. Deze eindejaarsaanbieding is geldig van 29/11/2021 tot en met 02/01/2022.

 

Voor wie?

Alle nieuwe klanten die Go Extreme kiezen genieten automatisch van deze lagere prijs.

Ook klanten die een tariff change vragen naar Go Extreme zullen hier automatisch van genieten.

Go Extreme special edition behouden deze verlaagde prijs voor de volledige duurtijd van hun contract.

Deze promo is geldig voor residentiële klanten en klanten met een btw-nummer. 

Opgelet:

 

Totem waakt over de stam !

Totem

Labels (2)
17 ANTWOORDEN 17
FlashWeave
Ervaren verkenner

Beste Totem, ik slaag er niet in om over te stappen naar Go Extreme. Ook de Orange medewerkers hebben deze mogelijkheid blijkbaar niet. Zie dit topic: https://community.orange.be/t5/Packs/Love-Duo-Go-Plus-omzetten-naar-Go-Extreme-special-deal/m-p/1195...

Enig idee hoe ik dit kan (laten) oplossen?

0 pluimen
MustafaY
Leidende genezer

Hallo @FlashWeave,

Je neemt hiervoor best eens contact op met de webcare stamleden van Orange via "Socialmediakanalen"

'Facebook'

'Twitter'

'Instagram'

Groetjes,

Mustafa

0 pluimen
Anonymous
Niet van toepassing

@patrick2 @Totem @MustafaY 

 

Ondertussen heeft Orange al goed de boel op gang getrokken bij de concurrentie , Mobile Vikings heeft nu van 20GB naar 50GB gegaan , en ook Proximus zal vanaf 01/03 van 35GB naar 50GB gaan ( maar veel duurder dan de rest ) , persoonlijk zeer tevreden dat Orange toch die 10GB meer geeft en in SE maar 30 euro per maand ! 

Orange is goed bezig !

Merk ook dat er veel updates zijn van de My Orange app ! Keep it up !!!

Groeten,

bigM

patrick2
Wijze
Wijze

@Anonymous 

Denk dat er inmiddels veel zijn die hun mobiele data optrekken. Maar goed uiteindelijk is het niet echt te doen om de mobiele data maar mij meer om echte veranderingen. Uiteindelijk zitten we straks aan echte onbeperkte data , wat voor sommige misschien wel noodzakelijk is , maar daarmee heb je nog geen nieuwe decoder geen terug kijk tv of andere 'noodzakelijke' veranderingen. 

Dus op dat vlak trekt Orange idd de boel op gang maar op andere dingen blijven ze hangen en dat vindt ik ontzettend jammer. 

 

EDIT: waar heb je die info gevonden over die verhoging ? 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen