Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 15-04-22 12h54
Antwoorden: 16 antwoorden
Ugh iedereen!
De huidige economische situatie heeft grote gevolgen: de energieprijzen stijgen, technologische apparatuur is duurder en de arbeidskosten stijgen. Deze situatie heeft een invloed op de kostenstructuur van Orange België en van zijn leveranciers en partners. Om deze reden heeft Orange besloten haar tarieven te wijzigen.
Als gevolg daarvan zullen de tarieven vanaf 1 juni worden verhoogd.
Totem beseft hoe onaangenaam deze situatie voor jullie moet zijn.
Daarom heeft Orange ook besloten enkele kleine veranderingen door te voeren.
Om te beginnen zal Orange vanaf 1 juni het surfvolume voor alle mobiele Go abonnementen verhogen.
Klanten met meerdere kaarten (vanaf 2 Go Intense-abonnementen en/of 2 Go Extreme-abonnementen) en Love-klanten krijgen een extra korting van 1 euro op het mobiele abonnement.
Hier is de korting aangeboden met het Love pack:
De volgende wijzigingen zijn ook gepland voor vaste producten:
Anderzijds zal MMS betalend worden. Vergeet dus niet je telefooninstellingen aan te passen om te voorkomen dat lange SMS-berichten worden omgezet in MMS. Als dit niet mogelijk is, kunnen diensten voor data berichten, zoals Whatsapp en Viber, goede alternatieven zijn.
Totem hoopt je geholpen te hebben de situatie beter te begrijpen!
P.S. Vergeet niet dat je je factuur altijd in detail kan analyseren via de My Orange app of je klantenzone. We hebben hier een artikel over geschreven 😊
Totem en de geesten waken over zijn stam!
Totem
@Totem En je moet dat allemaal hier lezen kom vrijdag van de winkel niets over gezegd toffe gasten . Jeetje en smeren ze u een Mobile Insurance aan voor je gsm 📱 leutig ze voor 6 maand en je kan het zelfs niet opzeggen . Pff . Ferme dure rekening en wordt weer duurder . Pff overal en binnen enkele maanden zal van zelfde laken een broek zijn . 😂😂😂.En wij blijven maar betalen .
Toch heel erg bedankt voor te melden @Totem
tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
Doe zelf je research en je komt dat niet tegen.
Vertrouwen is goed, controle is beter. 😉
Gewoon Hey Telecom nemen. No-Nonsense goed product, zonder toeters en bellen.
Innige deelneming voor al die extra's die ze je aansmeerden.
@satsurfer Ik heb research gedaan hoor . Daar ligt het niet aan .Het is de bedoeling als ze mijn gsm stelen of hij walt etc …dat ik dan een volledige nieuwe krijg .
Voor de rest ben ik zeer tevreden over Orange heb ik niet te klagen .Maar in de winkels mogen ze wel wat beter informeren altijd haastig .
Gelukkig bestaat er deze forum en daar ben ik dank zei @Totem heel blij om dat hij dit heel uitgebreid uitlegt .
fijne groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
Ik heb nog nooit een Mobile Insurance genomen als ik nieuwe smartphone kocht , zulke dingen is in mijn ogen weggesmeten geld.
@inFAMOUS @Ik weet het maar was zeer opdringerig hoor . Heb eerst echt geweigerd . En geeft me echt gezegd je moet dat doen want als hij gepikt word of je laat hem vallen . Enz . Op de duur zeg je ja . Na dat aandringen .
tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt