Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 20-12-18 18h46
Antwoorden: 8 antwoorden
hoe kan dat na 10 dagen een gsm nr niet kan overgenomen van telenet en op jullie netwerken gezet worden.
Een total onprofessioneel service.
Bedankt voor een snelle reactie
hoe kan dat na 10 dagen een gsm nr niet kan overgenomen van telenet en op jullie netwerken gezet worden.
Een total onprofessioneel service.
Bedankt voor een snelle reactie
Ugh @Mihai_gornea,
Heel jammer dat je zo lang hebt moeten wachten :-(. We danken je voor je geduld.
Volgens de Orange-stamleden zou je nummer intussen actief moeten zijn.
Als we je nog kunnen verder helpen, aarzel zeker niet om een rookseintje te sturen.
Proef de zon-zoete bessen van de aarde
✋ Totems Saluut ✋
@Mihai_gornea dat kan met veel dingen te maken hebben. Kan zijn dat er zo veel aanvragen zijn dat het een kleine vertraging oploopt waardoor de verwerking dus langer duurd. U krijgt een SMS op het moment dat uw nummer bij Orange staat. Moest u zelf de activering doen dus dat u de simkaart per post krijgt moet u nog wel even naar de website www.orange.be/activering voor uw simkaart actief te zetten. Moest u bij de shop geweest zijn dan komt dat wel in orde alleen ff geduld hebben.
Dag 13 , een ze vragen nog effe geduld ,🤔🤔🤔🤮🤮🤮
@Mihai_gornea begrijp dat het een vervelende situatie is ,maar om hier elke dag ,dat de activering niet gelukt is of gedaan is te posten helpt u ook niet veel verder. Wij kunnen nu eenmaal deze activering ook niet versnellen. U heeft met de oude provider nog bereik dus u kan bellen en of smsen .