Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 05-07-20 15h06
Antwoorden: 6 antwoorden
OP 08/06/20 nieuwe gsm gekocht bij media markt brugge - abonnement bij orange ondertekend..... tot op heden nog steeds geen abonnement.... simkaart niet geregistreerd.... reeds 4x naar orange shop gisteren ook terug naar Mediamarkt.... sindsdien nummer niet meer in gebruik... kan geen oproepen ontvangen noch versturen.... BEDANKT ORANGE BEDANKT MEDIAMARKT BRUGGE !! VAN EEN SERVICE GESPROKEN!!
@marie7 goedemiddag,
je hoeft tegen ons hier niet te schreeuwen hoor!
We zijn ook klanten net als jij en proberen alleen de mensen te helpen.
Als je nu @patrick2 op zijn vragen beantwoord kan hij je verder helpen.
@marie7 is dat met een bestaand nummer om dat over te zetten? Want er staat duidelijk bij nummer niet meer in gebruik... Heb je bij de andere provider opgezegd?
Even heel kort uitgelegd: oude gsm (van echtgenoot) werkte met een tempokaart. Nieuwe gsm aangeschaft en oud nummer behouden. Tergelijkertijd een abonnement bij Orange afgesloten Go Light . resterend saldo zou automatisch overgezet worden naar abonnement. Is maar erop gekomen na een bezoek aan een orange shop (is inmiddels opgebruikt), want zoals ze mij daar vertelden was er "een stap overgeslaan"
Ik had een abonnement bij Mobile Vikings. Op vraag van verkoper en een voordeel van ocharme 20 euro heb ik mij laten overhalen om eveneens een abonnement te nemen bij Orange. Daar is overgang probleemloos verlopen…. Kreeg zelfde dag nog mail van Orange en van Mobile Vikings. En eerste factuur werd reeds betaald 🙂
@marie7 dus met het overzetten is er iets fout gegaan dan blijkbaar achterliggend in de systemen. Je kan altijd via Messenger of Twitter eens vragen hoe het er mee staat. Zij zullen je ook sturen als er een antwoord is of een oplossing.