annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

PROBLEMEN : Abo steeds niet actief !

Topic gestart op: 05-07-20 15h06

Antwoorden: 6 antwoorden

marie7
Aspirant verkenner

PROBLEMEN : Abo steeds niet actief !

OP 08/06/20 nieuwe gsm gekocht bij media markt brugge - abonnement bij orange ondertekend..... tot op heden nog steeds geen abonnement.... simkaart niet geregistreerd.... reeds 4x naar orange shop gisteren ook terug naar Mediamarkt.... sindsdien nummer niet meer in gebruik... kan geen oproepen ontvangen noch versturen.... BEDANKT ORANGE BEDANKT MEDIAMARKT BRUGGE !! VAN EEN SERVICE GESPROKEN!!

Labels (1)
0 pluimen
6 ANTWOORDEN 6
Josette
Wijze
Wijze

@marie7  goedemiddag,

je hoeft tegen ons hier niet te schreeuwen hoor!

We zijn ook klanten net als jij en proberen alleen de mensen te helpen.

Als je nu @patrick2  op zijn vragen beantwoord kan hij je verder helpen.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@marie7  is dat met een bestaand nummer om dat over te zetten? Want er staat duidelijk bij nummer niet meer in gebruik... Heb je bij de andere provider opgezegd? 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
marie7
Aspirant verkenner

Even heel kort uitgelegd: oude gsm (van echtgenoot) werkte met een tempokaart. Nieuwe gsm aangeschaft en oud nummer behouden. Tergelijkertijd een abonnement bij Orange afgesloten Go Light . resterend saldo zou automatisch overgezet worden naar abonnement. Is maar erop gekomen na een bezoek aan een orange shop (is inmiddels opgebruikt), want zoals ze mij daar vertelden was er "een stap overgeslaan"

Ik had een abonnement bij Mobile Vikings.  Op vraag van verkoper en een voordeel van ocharme 20 euro heb ik mij laten overhalen om eveneens een abonnement te nemen bij Orange. Daar is overgang probleemloos verlopen…. Kreeg zelfde dag nog mail van Orange en van Mobile Vikings. En eerste factuur werd reeds betaald 🙂 

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@marie7  dus met het overzetten is er iets fout gegaan dan blijkbaar achterliggend in de systemen. Je kan altijd via Messenger of Twitter eens vragen hoe het er mee staat. Zij zullen je ook sturen als er een antwoord is of een oplossing. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen