annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Premiumnummers beheren

Topic gestart op: 18-07-22 15h49

Antwoorden: 2 antwoorden

Nv
Rekruut scout

Premiumnummers beheren

Hoe kan ik mogelijkheden buiten abonnement beheren op een Orange nummer? Vooral dan premiumbetaalnummers beperken of uitsluiten?

Labels (2)
0 pluimen
2 ANTWOORDEN 2
MustafaY
Leidende genezer

Hallo @Nv,

De activering en deactivering van multimedia-aankopen kan je in de:

  • My Orange-app onder : ‘Mijn producten beheren’, ‘Opties beheren’, ‘Opties en diensten toevoegen’, Mijn Budget Blokkering multimedia aankopen. Het activeren van deze opties blokkeert de mogelijkheid om je online aankopen via Orange te betalen
  • Klantenzone onder Tarief en opties’, ’Opties beheren’, ‘Opties en diensten toevoegen’, Mijn Budget Blokkering multimedia aankopen

Opgelet: Bij blokkering van deze diensten kan het zijn dat je geen parkeertickets of sms-tickets (De Lijn) kan aankopen.

Groetjes,

Mustafa

 

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

Ik heb ik de opties van mijn abo de "multimedia aankopen" uitgezet. Dat doe je dus zelf in uw klantenzone, op de foon of op de PC.

Ik heb eigenlijk nog nooit geprobeerd of ik premiumbetaalnummers daar ook mee ondervang ... ik heb het ook nog niet getest, maar op die manier zou het voor mij nu dus ook onmogelijk zijn om een buskaartje of een parkingticket via de foon aan te kopen.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen