annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Prijs verhoging multipack

Topic gestart op: 19-01-23 08h17

Antwoorden: 1 antwoord

Valerie13
Rekruut scout

Prijs verhoging multipack

Ik heb drie abonnementen bij orange, eentje van mezelf en twee van de dochters. Nu betaal ik 23€ per maand per abonnement met de nieuwe prijsverhoging.. ben ik met mijn drie abonnementen niet voordeliger met iets anders? Kan ik bv 2 aan 23€ en 1 aan minder?

Labels (1)
0 pluimen
1 ANTWOORD 1
Gregory
Wijze
Wijze

@Valerie13 

Er zijn een paar mogelijkheden zie nieuwe prijzen 

(1) Je kunt ze alle drie - of minstens 2 -in My Orange of je klantenzone veranderen naar een Go Intense - dan komt ieder abonnement op 22 EUR - je bespaart dan 3 EUR - en je hebt 70 GB aan mobiele data ipv 20

(2) Je kunt 1 of meerdere veranderen in een Go Light - kost 12 EUR/stuk ipv 23 maar dan heb je maar 4Gb mobiele data en kun je maar 150 min bellen.  Let wel - een Go Light kan gratis bellen naar alle nummers die op dezelfde factuur staan - dit heet Orange Circle: Bel en sms gratis met je familie als je op dezelfde factuur bent opgenomen.

(3) Een combinatie van (1) en (2) .  2 naar Go intense en 1 naar Go Light = 22 * 2 + 12 = 56

(4) Je kunt ook vast internet aanschaffen - kost 40 EUR/maand.  Dan komen alle 3 Go Plus aan 16 EUR ipv 23.  Kost je 40 - 3 * 7 = 19 EUR meer in totaal.  Te overwegen indien je vast internet nodig hebt

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen