Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 19-01-23 08h17
Antwoorden: 1 antwoord
Ik heb drie abonnementen bij orange, eentje van mezelf en twee van de dochters. Nu betaal ik 23€ per maand per abonnement met de nieuwe prijsverhoging.. ben ik met mijn drie abonnementen niet voordeliger met iets anders? Kan ik bv 2 aan 23€ en 1 aan minder?
Er zijn een paar mogelijkheden zie nieuwe prijzen
(1) Je kunt ze alle drie - of minstens 2 -in My Orange of je klantenzone veranderen naar een Go Intense - dan komt ieder abonnement op 22 EUR - je bespaart dan 3 EUR - en je hebt 70 GB aan mobiele data ipv 20
(2) Je kunt 1 of meerdere veranderen in een Go Light - kost 12 EUR/stuk ipv 23 maar dan heb je maar 4Gb mobiele data en kun je maar 150 min bellen. Let wel - een Go Light kan gratis bellen naar alle nummers die op dezelfde factuur staan - dit heet Orange Circle: Bel en sms gratis met je familie als je op dezelfde factuur bent opgenomen.
(3) Een combinatie van (1) en (2) . 2 naar Go intense en 1 naar Go Light = 22 * 2 + 12 = 56
(4) Je kunt ook vast internet aanschaffen - kost 40 EUR/maand. Dan komen alle 3 Go Plus aan 16 EUR ipv 23. Kost je 40 - 3 * 7 = 19 EUR meer in totaal. Te overwegen indien je vast internet nodig hebt