annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Prijsstijging

Topic gestart op: 18-12-22 09h40

Antwoorden: 7 antwoorden

Dariovannauw
Aspirant verkenner

Prijsstijging

Vandaag betaal ik 116.99 voor gsm(2), internet en televisie. Door de prijsstijging in januari zal ik 128.99 moeten betalen !

dat is een stijging van iets méér dan 10 %. 
Iemand die dit normaal vindt ??

tijd om een andere oplossing te zoeken. Byebye Orange. 

Labels (1)
0 pluimen
7 ANTWOORDEN 7
Josette
Wijze
Wijze

@Dariovannauw graag een antwoord op onderstaande vragen.

Dank je.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Gregory
Wijze
Wijze

bovenstaande vragen ?

Josette
Wijze
Wijze

@Gregory  neen onderstaande antwoorden moest dat zijn sorry!

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Pletse
Gewaardeerde genezer

Dag @Dariovannauw 

Er is geen enkele klant die een prijsstijging van €12 zal ervaren op een pakket met 2 gsm's internet en TV.
Alle GSM abonnementen zullen hetzelfde kosten in combinatie met internet tenzij je special editions hebt. TV zal €2 duurder worden en internet €4. Als je een correcte berekening wenst, post even wat je hebt als abonnementen en we helpen even mee rekenen 😉.

Alle GSM abonnementen worden duurder maar in ruil krijg je meer multiproductenvoordeel waardoor de prijs op hetzelfde neerkomt. Indien je special editions zou hebben en je hebt internet in je pakket, bel even naar de klantendienst om deze naar normale edities om te zetten. Deze zullen namelijk 2, 3 of €4 goedkoper zijn, afhankelijk van welk abonnement je hebt. Special editions zullen alleen maar interessant zijn als je geen internet hebt in je pakket.

Door de aanpassingen van de abonnementen zul je zelfs goedkoper af zijn. Indien je nu een Extreme hebt kun je omschakelen naar een Intense, want de Intense zal 70Gb data krijgen zoals de Extreme heeft. Daardoor zul je €10 goedkoper uitkomen per abonnement. 
Heb je Intense? Schakel om naar een Plus (€6 goedkoper en nog steeds 20Gb)...

En om eerlijk te zijn is Orange zo goed als niks gestegen in prijs als je kijkt op lange termijn...
Zie mijn post in een ander onderwerp:

Ik ben sinds 2019 klant.

In 2019 overgestapt van Proximus (€125) naar Orange:
2 x koala met maar liefst 4Gb! mobiele data
2 x data verdubbeling wegens internet en TV (dus 8Gb per GSM in totaal)
Internet aan 100Mbps
Tv met een decoder (met harde schijf). Deed wat hij moest doen, maar meer ook niet...
Totaalprijs in 2019: €89

Vanaf 15 januari 2023:
2 x Go Plus met een zot veel aan data, 20Gb per gsm!
Internet aan 150Mbps
TV met een (Android) TV box + mogelijkheid om tv te kijken via laptop (incl. opnames)
Totaalprijs vanaf januari: €91

Wat mensen vergeten is dat Orange een hele periode is gezakt in prijs! 
Nu alles duurder is geworden kunnen ze niet anders of hun prijzen verhogen. Ze moeten namelijk ook lonen betalen, elektriciteit/gas en 101 andere kosten. 

Als ik m'n toekomstig pakket vergelijk met mijn pakket in 2019 dan betaal ik slechts €2 meer op 3 jaar tijd en dit voor 250% meer mobiele data, 50% hogere downloadsnelheid en een nieuwe TV box met een pak meer mogelijkheden...

Leden met de meeste pluimen