annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Probleem met Klantenzone

Topic gestart op: 31-03-20 18h32

Antwoorden: 4 antwoorden

vanhouta
Gewaardeerd verkenner

Probleem met Klantenzone

Hallo,

Ik logde vandaag in op mijn Klantenzone en kreeg volgende melding:

Je profiel geeft je geen toegang tot facturen. Contacteer je beheerder. Om te weten wie dit is: ga naar “mijn profiel – gebruikersprofielen”.

Ik wou dus naar "mijn profiel" gaan maar ik zie nergens die optie :-(.

Heeft er iemand een idee wat dit kan zijn?

Bedankt!

Labels (1)
0 pluimen
4 ANTWOORDEN 4
patrick2
Wijze
Wijze

@vanhouta  is er iemand die bij u de facturen betaald ? Want de melding die u heeft geeft aan dat u gebruiker bent en niet de beheerder van de klantenzone. Uw nummer staat met andere woorden op iemand anders zijn account en die betaald de factuur. Kan partner zijn of werkgever. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
vanhouta
Gewaardeerd verkenner

Beste Patrick,

Bedankt voor de feedback!

Ik betaal wel degelijk zelf de factuur. Maar ik heb recent mijn mama haar GSM nummer op mijn klantnummer gezet omdat mijn nummer nu niet meer bij Orange is. Als ik het goed begrijp is mijn moeder dus beheerder. Maar dat zou moeten gewijzigd worden, ik ben wel degelijk beheerder, omdat ik ook nog mijn TV en internet op dezelfde account staan heb.

Bedankt om me eventueel nog tips te geven!

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@vanhouta  juist dat verklaard dus een heleboel. Dan zal je dus onder het gsm nummer van je moeder een nieuw profiel moeten aanmaken in de klantenzone. LET OP .... kan zijn dat je wijzigingen nog niet geheel doorlopen zijn waardoor je nog geen toegang hebt in de klantenzone. Ligt er dus aan wanneer je deze wijziging hebt laten doen. Moest alles doorlopen zijn ga je zien dat je onder haar nummer je account is aangemaakt. 

Moest het toch allemaal niet gaan kan je ook vragen aan de klantendienst ( 5000 ) of het webcare team ( messenger ) om het nog eens in detail te bekijken of alles doorlopen is. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


vanhouta
Gewaardeerd verkenner

Bedankt, ik ga dat morgen proberen :-)!

 

Leden met de meeste pluimen