Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 31-03-20 18h32
Antwoorden: 4 antwoorden
Hallo,
Ik logde vandaag in op mijn Klantenzone en kreeg volgende melding:
Je profiel geeft je geen toegang tot facturen. Contacteer je beheerder. Om te weten wie dit is: ga naar “mijn profiel – gebruikersprofielen”.
Ik wou dus naar "mijn profiel" gaan maar ik zie nergens die optie :-(.
Heeft er iemand een idee wat dit kan zijn?
Bedankt!
@vanhouta is er iemand die bij u de facturen betaald ? Want de melding die u heeft geeft aan dat u gebruiker bent en niet de beheerder van de klantenzone. Uw nummer staat met andere woorden op iemand anders zijn account en die betaald de factuur. Kan partner zijn of werkgever.
Beste Patrick,
Bedankt voor de feedback!
Ik betaal wel degelijk zelf de factuur. Maar ik heb recent mijn mama haar GSM nummer op mijn klantnummer gezet omdat mijn nummer nu niet meer bij Orange is. Als ik het goed begrijp is mijn moeder dus beheerder. Maar dat zou moeten gewijzigd worden, ik ben wel degelijk beheerder, omdat ik ook nog mijn TV en internet op dezelfde account staan heb.
Bedankt om me eventueel nog tips te geven!
@vanhouta juist dat verklaard dus een heleboel. Dan zal je dus onder het gsm nummer van je moeder een nieuw profiel moeten aanmaken in de klantenzone. LET OP .... kan zijn dat je wijzigingen nog niet geheel doorlopen zijn waardoor je nog geen toegang hebt in de klantenzone. Ligt er dus aan wanneer je deze wijziging hebt laten doen. Moest alles doorlopen zijn ga je zien dat je onder haar nummer je account is aangemaakt.
Moest het toch allemaal niet gaan kan je ook vragen aan de klantendienst ( 5000 ) of het webcare team ( messenger ) om het nog eens in detail te bekijken of alles doorlopen is.
Bedankt, ik ga dat morgen proberen :-)!