Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 10-01-19 20h29
Antwoorden: 9 antwoorden
Beste,
Sinds dinsdag is mijn nummer bij orange geactiveerd. Sedert dan kan mijn moeder me niet meer opbellen of sms'en. Zij is aangesloten bij telenet. Mijn nummer stond vroeger dus ook samen in het abbonement van telenet (tv,internet en mobiel)
Wat zou de oorzaak hiervan kunnen zijn en hoe kan dit opgelost worden?
Met alle andere contacten is er geen probleem en kan mijn moeder bellen en sms'en. Neem ik best contact met klantendient van telenet of orange?
@Leen om na te gaan bij welke provider je andere contacten zitten : https://www.crdc.be
Je bent klant bij Orange dus best naar de Orange klantendienst bellen.
@Jerre dat ligt er aan @Jerre heb paar weken geleden een prive bericht gehad van iemand hier die het zelfde probleem had. Heb dat nummer opgezocht en bleek van dezelfde provider te komen . Heb die tool al jaren in mijn bezit van CRDC , de persoon in kwestie heeft naar die provider gebeld en 1 dag later was het opgelost zonder Orange te bellen.
@Leen het probleem is dat uw mobiel nummer nog naar het Telenet netwerk gerouteerd wordt terwijl je op het Orange netwerk zit.