- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Probleem met oproepen tussen Telenet en Orange
Beste,
Sinds dinsdag is mijn nummer bij orange geactiveerd. Sedert dan kan mijn moeder me niet meer opbellen of sms'en. Zij is aangesloten bij telenet. Mijn nummer stond vroeger dus ook samen in het abbonement van telenet (tv,internet en mobiel)
Wat zou de oorzaak hiervan kunnen zijn en hoe kan dit opgelost worden?
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Met alle andere contacten is er geen probleem en kan mijn moeder bellen en sms'en. Neem ik best contact met klantendient van telenet of orange?
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
@Leen om na te gaan bij welke provider je andere contacten zitten : https://www.crdc.be
Je bent klant bij Orange dus best naar de Orange klantendienst bellen.
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
@Jerre dat ligt er aan @Jerre heb paar weken geleden een prive bericht gehad van iemand hier die het zelfde probleem had. Heb dat nummer opgezocht en bleek van dezelfde provider te komen . Heb die tool al jaren in mijn bezit van CRDC , de persoon in kwestie heeft naar die provider gebeld en 1 dag later was het opgelost zonder Orange te bellen.
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
@Leen het probleem is dat uw mobiel nummer nog naar het Telenet netwerk gerouteerd wordt terwijl je op het Orange netwerk zit.
