annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Problemen met overzetten herlaadkaart naar abonnement.

Topic gestart op: 13-04-20 23h42

Antwoorden: 7 antwoorden

CATI
Gewaardeerd verkenner

Problemen met overzetten herlaadkaart naar abonnement.

OPGELOST

Beste, 

mijn vader heeft nog een Nokia 3410 gsm met en oude sim-kaart.

3-weken geleden vroeg ik een nieuwe sim-kaart aan en heb deze ook ontvangen.

Met deze corona toestanden kochten we een Iphone voor hem.(face-timen...andere mogelijkheden contact houden...)

Nu vroegen we (online) een abonnement aan voor deze nieuwe Iphone (behouden oude gsm nr.) Dat abonnement zou binnen 24 uur geactiveerd worden....niet dus. Ik belden orange, er werd een dossier opgesteld. Antwoord orange medewerker: Eerst het abonnement in orde brengen, als dit oké is dàn kan ik weer contact met orange opnemen, zodat ze de nieuwe sim-kaart kunnen activeren. Mijn vader kreeg op zijn Nokia een bericht: "Surf met code 03..... naar www.orange.be/viewer   om dit bericht te bekijken.

Hier dus ook een probleem, via gsm vader kan dus niet....via mijn iphone (ander gsm nr.) ook niet....via laptop krijg ik ook foutmelding.

Wie heeft oplossing voor mijn bovenstaande problemen?

mvg,

CATI

Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Cdt24801
Wijze
Wijze

@CATI 

Ik ben blij dat het uiteindelijk gewerkt heeft. Je ziet, de aanhouder wint !!

En het is graag gedaan hé, daarvoor zijn we hier nietwaar, om elkander te helpen waar we kunnen.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

7 ANTWOORDEN 7
Cdt24801
Wijze
Wijze

Zo een bericht met een code, dat is meestal dat het bericht geen SMS maar wel een MMS is. En dat wil meestal zeggen dat de foon in kwestie geen MMS kan ontvangen ofwel dat die foon in kwestie niet goed geconfigureerd is om MMS te ontvangen.

Je zou dus eens in de settings moeten opsnorren of MMS "enabled" is en de juiste waarden ingevuld zijn.

Of anders de sim van uw vader eens in uw foon steken.

Wat ook steeds kan: stuur een berichtje via messenger naar Orange Webcare Team en leg daarin kort uit wat er aan de hand is. Je zal zeker een antwoord krijgen, maar het kan in deze periode wel even duren. Ik heb het vorige week ook gedaan en na ongeveer 24 uur (dus exact een dag later) had ik antwoord.

Veel succes.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


CATI
Gewaardeerd verkenner

Beste, 

de link die U voor me probeerde, die heb ik ook aangeklikt en ingevuld. (met mijn Iphone, en later via laptop...)  Eerst met het telefoonnummer van mijn vader--> niet dus--> fout melding. Daarna met mijn gsm nr. --> idem een foutmelding. Ook via telefoonnummer (ik dacht 1901) daar kan ik ook niet terecht....

Uw andere oplossing de sim-kaart van mijn vader in mijn iphone. Kan niet, omdat de oude kaart van mijn vader enkel nog de grote sim-kaart is...en dus niet kan verkleind worden tot formaat Iphone. 

Daarom dat ik ook de nieuwe (nog niet geactiveerde simkaart heb besteld). Dus het probleem blijft.

Misschien een bericht sturen, zoals U voorstelde....

alvast dank om toch mee te denken.

mvg,

CATI 

 

 

CATI
Gewaardeerd verkenner

Heb nog eens geprobeerd via verschillende browsers.

Overal dezelfde foutmelding. 

Kritische fout!

Gevonden fouten: Algemene fout.

mvg,

CATI

0 pluimen
CATI
Gewaardeerd verkenner

Opgelost!!!!!

Via Microsoft Edge, heb ik hem geopend!!!

Héél erg dank voor Uw hulp. Fijne avond nog!

mvg,

CATI

Leden met de meeste pluimen