annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Problemen met overzetten herlaadkaart naar abonnement.

Topic gestart op: 13-04-20 23h42

Antwoorden: 7 antwoorden

CATI
Gewaardeerd verkenner

Problemen met overzetten herlaadkaart naar abonnement.

OPGELOST

Beste, 

mijn vader heeft nog een Nokia 3410 gsm met en oude sim-kaart.

3-weken geleden vroeg ik een nieuwe sim-kaart aan en heb deze ook ontvangen.

Met deze corona toestanden kochten we een Iphone voor hem.(face-timen...andere mogelijkheden contact houden...)

Nu vroegen we (online) een abonnement aan voor deze nieuwe Iphone (behouden oude gsm nr.) Dat abonnement zou binnen 24 uur geactiveerd worden....niet dus. Ik belden orange, er werd een dossier opgesteld. Antwoord orange medewerker: Eerst het abonnement in orde brengen, als dit oké is dàn kan ik weer contact met orange opnemen, zodat ze de nieuwe sim-kaart kunnen activeren. Mijn vader kreeg op zijn Nokia een bericht: "Surf met code 03..... naar www.orange.be/viewer   om dit bericht te bekijken.

Hier dus ook een probleem, via gsm vader kan dus niet....via mijn iphone (ander gsm nr.) ook niet....via laptop krijg ik ook foutmelding.

Wie heeft oplossing voor mijn bovenstaande problemen?

mvg,

CATI

Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Cdt24801
Wijze
Wijze

@CATI 

Ik ben blij dat het uiteindelijk gewerkt heeft. Je ziet, de aanhouder wint !!

En het is graag gedaan hé, daarvoor zijn we hier nietwaar, om elkander te helpen waar we kunnen.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

7 ANTWOORDEN 7
Cdt24801
Wijze
Wijze

@CATI 

Ik ben blij dat het uiteindelijk gewerkt heeft. Je ziet, de aanhouder wint !!

En het is graag gedaan hé, daarvoor zijn we hier nietwaar, om elkander te helpen waar we kunnen.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Cdt24801
Wijze
Wijze

@CATI 

Ik denk juist nog aan iets: van wie kwam dat bericht? Want het is niet omdat het verwijst naar de Orange viewer dat het ook van Orange afkomstig is ...

Het is goed mogelijk dat het MMS bericht van ergens anders komt, maar vermits uw foon het niet kan lezen en de sim van Orange is, er automatisch verwezen wordt naar de MMS viewer van Orange.

Waarmee ik niet gezegd wil hebben dat het bericht niet van Orange is, het kan dus best zijn dat het inderdaad van Orange is.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@CATI 

Ik heb eens op die link geklikt. Ik krijg dan een scherm alwaar ik een gsm nummer en een code moet ingeven.

mmscode.JPG

Is dat ook wat jij te zien kreeg? En heb je daar dan het nummer van uw vader en de correcte code ingegeven?

EDIT:

Het zou kunnen dat het niet meteen werkt. Probeer dan eens een andere browser. Open desnoods een nieuw tabblad en kopieer en plak het adres manueel in de adresbalk. In Avast browser ging het meteen open, in Chrome bleef het wachtbolleke draaien. Het adres gekopieerd en een twee tab opengedaan, daar kwam het dan wel meteen. In Firefox ging de pagina wel open maar kwam er een waarschuwing dat deze site niet beveiligd was en dat het dus mogelijk is dat ingegeven data gestolen kunnen worden. Gewoon wegklikken en dan werkt het daar ook.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen