annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Problemen met sms verzenden

Topic gestart op: 29-01-19 13h03

Antwoorden: 18 antwoorden

Korneel1990
Aspirant verkenner

Problemen met sms verzenden

OPGELOST

Sedert enkele dagen hebben zowel mijn vriendin als mezelf problemen met sms’en te verzenden. Zowat geen enkel bericht levert af? Gsm al heropgestart en laatste updates gedaan maar geen succes. Imessage werkt ook niet altijd.

iemand nog problemen hiermee?

dolfijn abonnement en koala abonnement. Beide Iphone 5S.

Labels (3)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Korneel1990
Aspirant verkenner

Beste,

 

bedankt voor het snelle antwoord! Het is inderdaad dat nummer die tevoorschijn komt bij het oproepen van de sms centrale.

 

Mvg Korneel

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
18 ANTWOORDEN 18
MyMoon
Gewaardeerd verkenner

Hartelijk bedankt Patrick, ik snap het nu beter, al vind ik in mijn toestel niet dezelfde dingen terug die u eerst vermelde. Maar geen nood... ik kreeg vandaag telefoon van Orange en die hebben me goed geholpen ivm het (niet) kunnen versturen van SMS berichten.

1) was een lichte in-compatibiliteit tussen Lycamobiel en Orange. Lyca ontvang normaal een bericht lokaal, maar voor één of andere reden switcht mijn toestel na 1 bericht over op de Centrale verdeling van Lyca, die niet compatible blijk te zijn met Orange.
Oplossing: Alle eerdere berichten aan die persoon verwijderen en nieuw bericht sturen... Bingo, dat werkt!  (Ik geef toe, het is een beetje omslachtig, maar het werkt en dat is het voornaamste.)

2) de voorkeurstand in mijn lijst met "contacten" staat vaak op de "vaste lijn" van mensen ingesteld, waardoor... als ik antwoord op een bericht van hen, mijn telefoon ervoor kiest om dat te sturen naar het voorkeur-toestel (in casu een vaste lijn), wat natuurlijk niet gaat.
Oplossing: in mijn contacten er voor zorgen dat de voorkeurspositie wordt ingenomen door de mobiele tel nrs van mijn contactpersonen ipv hun vaste lijn.

Ik ben weer een stuk opgeschoten in de kennis van mijn Sm Phone. Bedankt voor je snelle respons in elk geval en wie weet... tot in de toekomst. Vriendelijke groet, L.

Korneel1990
Aspirant verkenner

Beste,

 

bedankt voor het snelle antwoord! Het is inderdaad dat nummer die tevoorschijn komt bij het oproepen van de sms centrale.

 

Mvg Korneel

0 pluimen
ana
Gewaardeerd verkenner

 
0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@ana  waar dient het voorbeeld voor ? 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen