Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 28-10-19 19h17
Antwoorden: 9 antwoorden
Hi,
Ik ben sinds 24/10 overgestapt van Proximus naar Orange met mijn gsm. (voor herlaadkaart gekozen).
Overgang is vlotjes gegaan, mobiel internet doet het, bellen doet het. Alleen zit ik met het probleem dat SMS verzenden gewoonweg niet lukt.. Ontvangen is geen enkel probleem.
Wie kan er me helpen dit werkende te krijgen? Alvast bedankt voor de moeite!
Mijn Toestel: Iphone 6s, Ios 13.1.3.
@StefanMsk kijk eens met deze code op uw sms centrale juist staat : *#5005*7672# Het volgende nummer moet erin staan , +32495002530
Moest het er niet staan dan maakt u nummer , **5005*7672 +32495002530#
@StefanMsk probeer eens het toestel te herstarten. Moest dat niet gaan of als u dat al gedaan heeft , steek de simkaart eens in een ander toestel. Moest u dan wel een sms kunnen versturen ligt het aan het toestel dan kijken we verder , moest het niet lukken ligt het aan de simkaart zelf en dan zou ik adviseren een andere te gaan halen.
Hey Patrick,
Ik heb ondertussen meermaals contact opgenomen met de klantendienst (technisch), de eerste 2x was er me verteld dat er een dossier opgemaakt werd en dat ik snel antwoord zou hebben. na 4 dagen te wachten heb ik nogmaals gebeld, en kreeg ik als antwoord dat er geen enkel dossier open stond. Ook deze 3de persoon wist me niet te vertellen wat het probleem kon zijn. Hij vertelde me dat ik de dag erna nog eens moest terug bellen en opnieuw proberen.
Ik ben ondertussen naar de winkel geweest en zij konden ook niets voor me doen. Ze vroegen me 15 euro voor een nieuwe simkaart, wat ik natuurlijk NIET ga betalen aangezien het niet mijn fout is dat dit mis loopt.
Kan jij eventueel het probleem zelf voor me nakijken? Want ik krijg de indruk dat de hele klantendienst maar een paar mensen heeft met deftige kennis van zaken.
Alvast bedankt