annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Problemen met smssen versturen

Topic gestart op: 28-10-19 19h17

Antwoorden: 9 antwoorden

StefanMsk
Ervaren verkenner

Problemen met smssen versturen

Hi, 

Ik ben sinds 24/10 overgestapt van Proximus naar Orange met mijn gsm. (voor herlaadkaart gekozen).

Overgang is vlotjes gegaan, mobiel internet doet het, bellen doet het. Alleen zit ik met het probleem dat SMS verzenden gewoonweg niet lukt.. Ontvangen is geen enkel probleem.

Wie kan er me helpen dit werkende te krijgen? Alvast bedankt voor de moeite!

 

Mijn Toestel: Iphone 6s, Ios 13.1.3.

Labels (1)
0 pluimen
9 ANTWOORDEN 9
patrick2
Wijze
Wijze

@StefanMsk  kijk eens met deze code op uw sms centrale juist staat : *#5005*7672# Het volgende nummer moet erin staan , +32495002530

Moest het er niet staan dan maakt u nummer , **5005*7672 +32495002530# 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
StefanMsk
Ervaren verkenner

Hey Patrick, bedankt voor je snelle reactie!

Ik had je dit antwoord ook al eens zien geven in andere Topics, dus had het al geprobeerd. Raar genoeg krijg ik bij het proberen van deze code een foutmelding: Fout bij uitvoeren verzoek, onbekende fout.

 

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@StefanMsk  probeer eens het toestel te herstarten. Moest dat niet gaan of als u dat al gedaan heeft , steek de simkaart eens in een ander toestel. Moest u dan wel een sms kunnen versturen ligt het aan het toestel dan kijken we verder , moest het niet lukken ligt het aan de simkaart zelf en dan zou ik adviseren een andere te gaan halen. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


StefanMsk
Ervaren verkenner

Hey Patrick, 

Ik heb ondertussen meermaals contact opgenomen met de klantendienst (technisch), de eerste 2x was er me verteld dat er een dossier opgemaakt werd en dat ik snel antwoord zou hebben. na 4 dagen te wachten heb ik nogmaals gebeld, en kreeg ik als antwoord dat er geen enkel dossier open stond. Ook deze 3de persoon wist me niet te vertellen wat het probleem kon zijn. Hij vertelde me dat ik de dag erna nog eens moest terug bellen en opnieuw proberen.

Ik ben ondertussen naar de winkel geweest en zij konden ook niets voor me doen. Ze vroegen me 15 euro voor een nieuwe simkaart, wat ik natuurlijk NIET ga betalen aangezien het niet mijn fout is dat dit mis loopt.

Kan jij eventueel het probleem zelf voor me nakijken? Want ik krijg de indruk dat de hele klantendienst maar een paar mensen heeft met deftige kennis van zaken.

 

Alvast bedankt

Leden met de meeste pluimen