Tarieven en verbruik
Heb je een vraag over je verbruik? Hulp nodig om een Orange abonnement aan te schaffen? Dan ben jij op de juiste plek op Tribe!
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Highlighted
Jolien_92
Rekruut scout

Herlanen maar niets ontvangen

Beste, ik heb vandaag om 18.30u via de website herlanden voor het nummer *** dit voor 15euro. Tot heden hebben we nog steeds geen bericht ontvangen? 

Labels (1)
16 ANTWOORDEN 16
Highlighted
Dottie
Aspirant verkenner

Re: Herlanden maar niets ontvangen

Hier net hetzelfde op twee verschillende gsm ‘s opgeladen en niets gekregen !!! Hopelijk snel opgelost want we zitten in het buitenland en hebben de belwaarde nodig !!

0 pluimen
Highlighted
Cdt24801
Veteraan sjamaan

@Dottie  en @Jolien_92 

Zoals je hier op dit forum in verschillende posts kan lezen die allemaal over deze klacht gaan: het kan altijd even duren, soms tot 48 hr en zeer uitzonderlijk nog langer als er een storing is in het Orange systeem.

Maar dus ook zonder storing: geef het twee dagen de tijd. Als het dan nog niet in orde is: aan de alarmbel trekken bij de klantendienst via 5000, twitter of FB messenger.

Een kleine tip: wacht niet tot uw belwaarde op is om te herladen. Net zoals bij een auto, die rij je best ook niet helemaal leeg alvorens te tanken want je zou dan wel eens een stukje moeten wandelen ...

Highlighted
Dottie
Aspirant verkenner

Hebben na de wandeling (:-)) ons belkrediet ontvangen maar niet onze bonus van 4 GB surfkrediet wat eigen is aan onze tempo giga !! Hoe komt dit ? Nog eens gaan wandelen ???

0 pluimen
Highlighted
Cdt24801
Veteraan sjamaan

@Dottie  schreef:

Hebben na de wandeling (:-)) ons belkrediet ontvangen maar niet onze bonus van 4 GB surfkrediet wat eigen is aan onze tempo giga !! Hoe komt dit ? Nog eens gaan wandelen ???

Hiervoor kun je best eens de klantendienst contacteren via twitter of FB messenger. Die reageren vrij snel en accuraat.

Je ziet, wandelen is niet alleen gezond, maar ook goed voor uw belwaarde Smiley Tong

0 pluimen
Highlighted
Heisa
Aspirant verkenner

Ik heb ook 3 keer herladen 1 keer 5 euro direct erop daarna 20euro geladen maar zie het niet verschijnen en nog eens 15euro en ook niet verschenen.  Wat moet ik doen. Wil mijn belwaarde 

0 pluimen
Highlighted
Cdt24801
Veteraan sjamaan

@Heisa 

En hoe lang is dat geleden? Soms moet je wat geduld hebben ....

0 pluimen
Highlighted
Heisa
Aspirant verkenner

Een uurtje 

0 pluimen
Highlighted
Cdt24801
Veteraan sjamaan

@Heisa