Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 14-07-20 17h58
Antwoorden: 4 antwoorden
De laatste maanden gebeurt het veel dat de wifi niet werkt en zoals ik van velen hoor is het niet enkel bij mij. Orange daarvoor contacteren is ook niet zo simpel. Op zich heb ik er geen probleem mee maar na 3dagen was mijn mobiele data al opgebruikt. Nu zit ik al aan 10€ extra gewoon omdat de wifi niet werkte. In de winkel waren ze nog vriendelijk maar ik moest 5000 bellen. De persoon aan de lijn wou mij enkel doorverbinden met een technieker. Het is een probleem bij orange en ik wil echt niet meer betalen voor minder internet. Iemand idee hoe ik dit kan oplossen?
Als WiFi niet werkt gaat je telefoon automatisch over op 4G en je merkt dit pas later! Opletten is dus de boodschap en het lijkt me moeilijk Orange voor mobiele data te laten opdraaien terwijl die inderdaad zijn opgebruikt. Toegegeven, WiFi moét werken en daarvoor zou toch een technicus van Orange moeten komen, want je betaalt voor een dienst en die moet werken. Veel geluk!
Niet fijn. Enige wat ik nog zou doen. Maar waarschijnlijk heb je dit al gedaan. Is eens je toestel volledig uitzetten.
Heb je dat probleem op één toestel of op meerdere / alle toestellen?
Heb je uw modem/router al eens herstart?
Werkt uw bekabeld internet wel?
Met het antwoord op deze vragen kunnen we u al een stuk beter helpen.
Pff vervelend dit!
ik heb er weinig last van .. maar hoor inderdaad dat vele er problemen mee hebben.. geen idee aan wat dit kan liggen of dat het een probleem bij orange zelf is 🤷🏼♀️