Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 21-03-25 13h07
Antwoorden: 3 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Ik probeerde gisteren klant te worden bij orange maar het lukte niet.
Er is een promotie op zen fiber in combinatie met een medium abonnement en die probeer ik te nemen.
Eerst krijg ik te zien dat het me €55,90 gaat kosten.
Nadat ik alles heb ingevuld willen ze ineens €84,10 aanrekenen.
Uiteraard heb ik het proces afgebroken.
Vandaag opnieuw geprobeerd en ik krijg nu enkel een franse teks dat de promo niet geldig is.
Ik weet het niet meer hoor orange...
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Orange heeft mij telefonisch gecontacteerd. Dankzij de uiterst vriendelijke dame die mij terugbelde, heb ik alsnog van de promotie kunnen profiteren.
Ze heeft alles zorgvuldig met mij doorgenomen en ervoor gezorgd dat ik mijn huidige nummer kon behouden.
Als de rekening straks ook nog klopt hebben ze er een tevreden klant bij.
Best dat je belt met 5000 als je een nieuwe klant bent krijg je meer geregeld. Het kan zijn dat de extra kost mss is omdat je de installatie op een zaterdag of na 18 u wilt
Orange heeft mij telefonisch gecontacteerd. Dankzij de uiterst vriendelijke dame die mij terugbelde, heb ik alsnog van de promotie kunnen profiteren.
Ze heeft alles zorgvuldig met mij doorgenomen en ervoor gezorgd dat ik mijn huidige nummer kon behouden.
Als de rekening straks ook nog klopt hebben ze er een tevreden klant bij.
@kozzmann goedemiddag,
als je goed kijkt zie je dat de installatiekosten erbij komen hé.
Of ga even naar een shop dan ben je zeker van je zaak!
Succes.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
3 | |
3 | |
1 | |
1 |