- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Promo ongeldig
Ik probeerde gisteren klant te worden bij orange maar het lukte niet.
Er is een promotie op zen fiber in combinatie met een medium abonnement en die probeer ik te nemen.
Eerst krijg ik te zien dat het me €55,90 gaat kosten.
Nadat ik alles heb ingevuld willen ze ineens €84,10 aanrekenen.
Uiteraard heb ik het proces afgebroken.
Vandaag opnieuw geprobeerd en ik krijg nu enkel een franse teks dat de promo niet geldig is.
Ik weet het niet meer hoor orange...
Opgelost! Ga naar de oplossing.
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Orange heeft mij telefonisch gecontacteerd. Dankzij de uiterst vriendelijke dame die mij terugbelde, heb ik alsnog van de promotie kunnen profiteren.
Ze heeft alles zorgvuldig met mij doorgenomen en ervoor gezorgd dat ik mijn huidige nummer kon behouden.
Als de rekening straks ook nog klopt hebben ze er een tevreden klant bij.
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Best dat je belt met 5000 als je een nieuwe klant bent krijg je meer geregeld. Het kan zijn dat de extra kost mss is omdat je de installatie op een zaterdag of na 18 u wilt
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
De installatie is op 25/03, een dinsdagvoormiddag, gedaan.
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Orange heeft mij telefonisch gecontacteerd. Dankzij de uiterst vriendelijke dame die mij terugbelde, heb ik alsnog van de promotie kunnen profiteren.
Ze heeft alles zorgvuldig met mij doorgenomen en ervoor gezorgd dat ik mijn huidige nummer kon behouden.
Als de rekening straks ook nog klopt hebben ze er een tevreden klant bij.
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Zoals gevreesd klopt de rekening niet.
Van 22/03 tot 24/03 heb ik nog een abonnement zonder internet (volgens de uitleg aan de telefoon)
Vanaf 25/03 is mijn internet actief. Het internet werk wel goed en daar ben ik blij om.
Toch krijg ik nu een rekening enkel voor de telefonie van €23,50. In mijn overzicht wordt mijn korting ook nergens vermeld.
Wordt vervolgd.
