annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Promotie aanbod dolfijn

Topic gestart op: 21-02-18 22h55

Antwoorden: 11 antwoorden

DenEddy
Aspirant verkenner

Promotie aanbod dolfijn

De promotie love van een paar maanden geleden ,dus met het dolfijn Abbo is dit omgezet in love tv ,internet en gsm voor 49 € per maand en de eerste zes maand aan 39€ .....!!

We gaan nooit boven het geldende verbruik noch van bellen noch van sms noch van internet verbruik en toch krijg ik rekeningen van 46,.’’  En nu laatst meer dan 50€ ?? 

Ik had nogthans begrepen dat dit een vast Abbo is met vast bedrag ? 

Ik begrijp dus niet hoe ik nu aan die meerkosten kom 🤔 en roaming is afgeschaft en toch moesten we kosten betalen nadat we opgebeld werden vanuit Frankrijk ? 

Zou het dan toch waar zijn dat ze ons weer bij het p**tje hebben , ik ben gewaarschuwd geweest dat het een hoop meserie zou zijn .😲 nu zou ik toch graag wete; hoe het eindelijk zit het is een vast Abbo of niet ? 🤔 vanwaar dan die hogere facturen ? 

Labels (3)
0 pluimen
11 ANTWOORDEN 11
Kdennis
Ervaren verkenner

Hey DenEddy,

Het Love paket is eigenlijk dat je zowel met je mobiel als internet en tv bij Orange zit. Je betaalt je internet en tv de eerste 6 maanden aan 39 euro (behalve met het kolibrie abonnement) en vanaf de 7de maand 49 euro (tenzij je een arend abonnement hebt dan blijft het 39 euro) Deze prijs is enkel voor internet en tv, dwz. dat je abonnementkosten er nog moeten worden bij getelt. Bev: Ik ehb een dolfijn 15 euro, internet en tv vanaf de 7maand 49 euro dat is samen dan 64 euro wat het mij kost voor mijn mobiel, internet en tv. 🙂

Roaming is inderdaad afgeschafd maar vergis je niet hierin want internationale oproepen is wel nog steeds. Als je naar een buitenlands nummer belt word deze aangerekend als een internationale oproep. Bel je naar een Belgisch nummer die op vakantie in het buitenland is gaat het gewoon van de minuten af van je bundel. Ben je zelf in het buitenland in Europa, en je belt naar een nummer van het land waar je zit kost het je ook niks bel je vanuit dat land naar een belgisch nummer gaat het ook gewoon van jou bundel en kost het niks. 

Zie link voor meer info ivm roaming en internationale oproepen:

https://www.orange.be/nl/hulp/mobiele-telefonie/internationaal/roaming-en-internationaal-verbruik

Groetjes Dennis

DenEddy
Aspirant verkenner

Het was wel iemand die naar ons belde vanuit Frankrijk !!

0 pluimen
Kdennis
Ervaren verkenner

 

Dus in frans nummer belde jou terwijl je in belgie zat? Er kunnen jou NOOIT kosten worden aangerekend voor een oproep die je ontvangt. Wel kan dat wanneer jij zelf buiten europa zit en je dan gebeld word dan worden er wel kosten aangerekend.

 

groetjes

Cdt24801
Wijze
Wijze

Wat die kosten vanuit Frankrijk betreft: als je in België bent met een B abo en je wordt gebeld moet je NOOIT kosten betalen, ook niet in de tijd van roaming.

De zaak ligt anders als je vanuit B naar F belt, ook nu betaal je daar kosten voor. Die afgeschafte roaming is alleen als je zelf in het buitenland bent.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen