annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Promotie aanbod dolfijn

Topic gestart op: 21-02-18 22h55

Antwoorden: 11 antwoorden

DenEddy
Aspirant verkenner

Promotie aanbod dolfijn

De promotie love van een paar maanden geleden ,dus met het dolfijn Abbo is dit omgezet in love tv ,internet en gsm voor 49 € per maand en de eerste zes maand aan 39€ .....!!

We gaan nooit boven het geldende verbruik noch van bellen noch van sms noch van internet verbruik en toch krijg ik rekeningen van 46,.’’  En nu laatst meer dan 50€ ?? 

Ik had nogthans begrepen dat dit een vast Abbo is met vast bedrag ? 

Ik begrijp dus niet hoe ik nu aan die meerkosten kom 🤔 en roaming is afgeschaft en toch moesten we kosten betalen nadat we opgebeld werden vanuit Frankrijk ? 

Zou het dan toch waar zijn dat ze ons weer bij het p**tje hebben , ik ben gewaarschuwd geweest dat het een hoop meserie zou zijn .😲 nu zou ik toch graag wete; hoe het eindelijk zit het is een vast Abbo of niet ? 🤔 vanwaar dan die hogere facturen ? 

Labels (3)
0 pluimen
11 ANTWOORDEN 11
DenEddy
Aspirant verkenner

B Abbo orange en toch kosten moeten betalen ? 

0 pluimen
TomN
Orange-werknemer

Indien de factuurdetails geen duidelijkheid brengen kan je altijd nog contact opnemen met de klantendienst, via Twitter, Facebook of telefonisch op 5000.  Zij kijken dit graag voor je na 🙂

0 pluimen
DenEddy
Aspirant verkenner

Dag Tom , het uitpluizen van een factuur zou niet aan de de orde mogen zijn ....en ondanks ik het toch deed ben ik geen haar wijzer geworden . Als je een Abbo hebt van 49 € is dat volgens mij 49 en niks meer .Nu ja de eerste zes maanden wel he 😁

voor het overige zou het dus duidelijk moeten zijn en zeker vermeld staan 

0 pluimen
TomN
Orange-werknemer

Hoi DenEddy,

 

Volgens mij neem je dan toch best even contact op met iemand van de klantendienst.  Die kan je factuur ook eens overlopen en achterhalen wat er aan de hand is en waar die extra kosten vandaan komen.

 

Op Facebook kan je hen bereiken via https://www.facebook.com/OrangeBelgium/

Op Twitter via https://twitter.com/OrangeBeNl

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

Dan kan ik alleen maar zeggen: neem uw factuur eens onder de loep, de gedetailleerde versie wel te verstaan. Daar staat alles op wat er gebeurd is en wat het kost, dus ook de dingen die niks kosten. Maar daar kun je dan wel uitvissen voor welke gebeurtenis er u kosten aangerekend worden, en hoeveel.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen