annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Promotie op de Go Unlimited

Topic gestart op: 13-11-20 11h24

Antwoorden: 42 antwoorden

patrick2
Wijze
Wijze

Promotie op de Go Unlimited

Voor diegene die het niet gezien heeft er loopt namelijk een heel mooi promotie op de Go Unlimited. 

patrick2_0-1605262309794.png

Wat houd het precies in ? : Je betaald € 30 per maand in plaats van € 40 per maand en dat is voor iedereen zowel de bestaande als de nieuwe klant. 

Hoe kom je in aanmerking ? : Voor diegene die een ander tarief plan hebben maar toch van de promo wil gebruik maken die kan dit zelf aan passen via de klantenzone of de My Orange app. 

Heb je al een Go Unlimited ? : Geen probleem dan bel je naar de klantendienst en deze kunnen dat in orde maken voor je. Of je maakt een afspraak in de shop en dan kan je het ook in orde maken.

Hoe lang voor deze prijs ? : Zo lang als jij klant bent bij Orange heb je het aan deze prijs. 

 

 Actie geldig van 10/11/20 tot 04/01/21 inbegrepen.

Voor diegene die nu het multipack voordeel hebben let wel op want deze gaat veranderen. Vraag hier zeker naar als je een wijziging aanvraagt bij de klantendienst ! 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Labels (3)
42 ANTWOORDEN 42
patrick2
Wijze
Wijze

@Tinneke2  

Dan kan je toch ook naar de Go Plus gaan met 10 Gb en onbeperkt bellen? Scheelt je wel wat geld per maand en je zoals je zegt je gebruikt het toch allemaal niet. Waarom betalen voor meer als je minder gebruikt? 

Dat is al jaren dat ik dit soort adviezen geef en heb gegeven. Mensen hebben altijd het grootste en het duurste en het meeste. Wat ben ik met een limousine als ik er zelf enkel maar in hoef te zitten om naar mijn werk te gaan ? dan zal ik er ook wel komen met een mini Cooper denk ik dan. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Tinneke2
Aspirant sjamaan

Zal naar de winkel eens gaan en het gaan vragen want uiteindelijk is het waar betaal toch veel voor niets .thanks Patje 🙏😉Had al wel gedacht dat toch veel Gb was .

0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

Je hoeft daar niet voor naar de winkel @Tinneke2 

Kunt dat veranderen in My Orange

- mijn  producten beheren

- mij (bovenaan)

- tariefplan wijzigen

 

 

Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Gregory @Ik weet het maar ga liever eens naar de winkel let daar toch eens zijn voor andere dingen .vriendelijk dank 🙏 

patrick2
Wijze
Wijze

@Anonymous  

Denk niet dat je de enige bent hierin en dat er wel een paar meer zouden zien. Maar is echt onbeperkt wel nodig ? dat is de vraag die ik mij meestal stel. Ik ken weinig mensen die echt per maand 30 of 40 of misschien wel 50 GB aan mobiele data verbruiken. Ken wel iemand die er 20 door draait per maand , mijn collega , maar die is dan elke dag video bellen en tik tok en dat soort dingen dus ja dan zal het er wel door gaan. Ik gun het je hé daar niet van. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen