annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Promotie op de Go Unlimited

Topic gestart op: 13-11-20 11h24

Antwoorden: 42 antwoorden

patrick2
Wijze
Wijze

Promotie op de Go Unlimited

Voor diegene die het niet gezien heeft er loopt namelijk een heel mooi promotie op de Go Unlimited. 

patrick2_0-1605262309794.png

Wat houd het precies in ? : Je betaald € 30 per maand in plaats van € 40 per maand en dat is voor iedereen zowel de bestaande als de nieuwe klant. 

Hoe kom je in aanmerking ? : Voor diegene die een ander tarief plan hebben maar toch van de promo wil gebruik maken die kan dit zelf aan passen via de klantenzone of de My Orange app. 

Heb je al een Go Unlimited ? : Geen probleem dan bel je naar de klantendienst en deze kunnen dat in orde maken voor je. Of je maakt een afspraak in de shop en dan kan je het ook in orde maken.

Hoe lang voor deze prijs ? : Zo lang als jij klant bent bij Orange heb je het aan deze prijs. 

 

 Actie geldig van 10/11/20 tot 04/01/21 inbegrepen.

Voor diegene die nu het multipack voordeel hebben let wel op want deze gaat veranderen. Vraag hier zeker naar als je een wijziging aanvraagt bij de klantendienst ! 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Labels (3)
42 ANTWOORDEN 42
Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Anonymous  Ben blij dat je er bent ga binnen 4 maanden ook moeten veranderen want go intens vervalt dan bij mij voor 30 euro . Dus ander abonnement nemen . Is de beste oplossing. 😉xx

groetjes

 Tinneke2 

Anonymous
Niet van toepassing

@patrick2 

Dank u , Ja ik miste Orange al te veel he , en ook komaan 30 euro voor Go Unlimited is echt wel goed !

 

Groeten,

bigMODDER

Sajke
Aspirant verkenner

En ik had 1st gezien dat het maar voor de 1ste 3maanden zou zijn en daarna de prijs terug naar boven.

0 pluimen
Kenny2
Aspirant verkenner

Hey, 

Weet er iemand toevallig hoe dit in zen werk gaat met een lopend contract? 

Heb momenteel een go unlimited van 40euro lopen in combinatie met een toestel. Deze loopt nog 4 maanden. Kan ik dan ook aanspraak maken op deze promo? 

 

Bedankt

Groeten Kenny

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Kenny2  ja want de promotie is ook voor bestaande klanten en dus ook als je een toestel hebt is dat geen probleem. 

Je dient enkel de klantendienst te contacteren om je promotie toe te kennen of stel je vraag via het webcare team , Facebook Messenger. Je dient voor Messenger wel een facebook account te hebben. Als je twitter hebt kan het ook daar door geven. 

Dus eigenlijk het enige wat er dient te gebeuren is dat ze je de promotie toe moeten kennen en dan is dat in orde. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen