annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Rare voorwaarden : Prijs LOVE pack stijgt als ik 2 mobiele abos naar herlaadkaart overzet

Topic gestart op: 26-02-20 11h08

Antwoorden: 28 antwoorden

Mik01
Leidende verkenner

Rare voorwaarden : Prijs LOVE pack stijgt als ik 2 mobiele abos naar herlaadkaart overzet

OPGELOST

Ik heb een abo Internet, tv, vaste telefoon en 2 maal kolibrie. Hiervoor betaal ik 75€/maand.

Maar de 2 gsm's van kolibrie worden zelden/niet gebruikt. Bijna geen bellen of sms of data.

Dus naar Orange center geweest om te vragen die 2 gsm's over te zetten naar betaalkaart.

Raar maar waar : Abonnement zonder die gsm's is zeker 10€ duurder dan het huidige. Klopt dit wel?

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Josette
Wijze
Wijze

Goedemorgen,

ja dat kan kloppen hoor.

Omdat je bij de pakketten veel korting krijgt.

Als je iets uit dat pakket weghaalt dan kost het je inderdaad meer.

Ook meegemaakt maar dan bij Telenet in die tijd.

Succes. 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

28 ANTWOORDEN 28
patrick2
Wijze
Wijze

@Mik01  dus het klopt in dit geval. Uw nummer was het hoofdnummer wat gekoppeld was aan de klantenzone en de facturen in het Love Pack. U heeft uw nummer omgezet in een betaalkaart en dat komt dus te vervallen. U dient een nieuw account aan te maken maar dan met het andere nummer en dan kan u alles weer zien. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Mik01
Leidende verkenner

Dat lijkt me helemaal van de pot gerukt. Ze weten me te vinden om de betaling naar mij te sturen, maar niet om de stand van zaken weer te geven. Maar ik probeer de tip zeker.

 

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Mik01 ja ze weten u te vinden dat klopt maar ze kunnen niet iedereen controleren of de logins nog gekoppeld zijn aan de juiste gsm nummers. Maar probeer maar eens wat ik als tip heb gegeven dan lost het zich wel op.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Mik01
Leidende verkenner

Heb nieuwe account aangemaakt op naam van mijn vrouw en zoals ik verwachtte, spreken ze mij aan en niet mijn vrouw. Dus ook enkel mijn betaalkaart te zien. Ter info, heb wél moeten uitloggen op mijn account om de nieuwe account op de naam van mijn vrouw in te geven. Blijkbaar kennen ze me enkel om te betalen.

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Mik01  beste eens even per messenger te versturen naar het webcare team. Deze zullen het gehele account wissen zodat je alsnog een nieuwe kan aanmaken. Weet niet of de verwerking er al door is maar daar kunnen ze u wel een antwoord op geven. Je hoeft niet te wachten op antwoord want ze gaan het naar de betrokken diensten sturen en als het in orde is zullen u wel contacteren. Dat is het alternatief in plaats van bellen. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen