Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 10-11-19 22h11
Antwoorden: 6 antwoorden
Het zijn 0900 nummer waar ik 2€ per minut moet betalen en zo heb ik dan crediet op mijn acount en kan ik filmps bekijken
Beste,
Ik begrijp uw antwoord niet zo goed gelieve eens te herhalen . Maar ik denk dat u dit bedoelt : je moet 2€ betalen om te bellen en dan is je krediet op in de orange app. helaas kan je daar niets aan doen
vriendelijke groet, Jelle
Wie bedoel je met "Beste"?
Met andere woorden, wie moet zich aangesproken voelen om te antwoorden op uw vraag? Voor u is dat natuurlijk duidelijk, maar voor ons niet ...
Mag ik u een tip geven? Indien je iets zegt tegen of vraagt aan een specifieke persoon, "mention" hem dan, dan weet iedereen hoe de vork in de steel zit.
Mentionen doe je door eerst een apestaartje (@ dit dus) in te tikken en dan verschijnt er een lijst met alle namen van de Tribers die in die thread reeds iets geschreven hebben. Je hoeft die naam dan slechts aan te klikken en klaar is kees. Dat is hetgeen ik hier als eerste in deze post heb gedaan.
@Beinem schreef:
Het zijn 0900 nummer waar ik 2€ per minut moet betalen en zo heb ik dan crediet op mijn acount en kan ik filmps bekijken
Ik begrijp deze reactie niet goed ... TS had het over een probleem met bellen naar Nederlandse nummers ....
Ja ik bedoel dat ik crediets moet kopen op een site en je kan naar een nummer bellen 0900 en per 2 minutten kan je 2crediets krijgen maar gaat niet bij mij mijn zus wel