- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Registratie SIM-kaart mislukt
Ik krijg de melding : "registratie SIM-kaart mislukt". Wat nu ?
3 ANTWOORDEN 3
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Juiste simkaartnummer? Probeer laatste 13 cijfers v/h nummer. Of download op je Androidphone sim card app om juiste simkaartnr. op te halen ( iPhone-gebruikers via Instellingen, Algemeen, Info Telefoon). Geef dat in op Orange.be/sim, samen met mailadres (En evt. referentienr. bijgevoegd bij Sim). Anders bel 5000 of 02/7459500 voor niet-Orange zijnde.

Anonymous
Niet van toepassing
22-08-2019
15h53
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Hallo,
Geduld hebben, als dit binnen (24 uur) niet in orde is, de mensen van Orange via Facebook of Twitter eens aanspreken en je situatie uitleggen , ik ben zeker dat men u zal verder helpen 🙂
Groeten,
KJ
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
