Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 06-07-20 14h12
Antwoorden: 7 antwoorden
Hallo,
Wanneer wordt het verbruik van het datavolume terug naar 0 gezet? In de app staat de 1ste van de volgende maand, maar als ik naar de facturen kijk dan is dat een andere periode: telkens van de 21ste tot de 22ste van elke maand. Het lijkt me logischer dat de periode van op de factuur als reset moment gebruikt wordt, anders is er toch geen duidelijk overzicht van het verbruik?
Grts
Dat is zo, @stre In uw geval de 21 of de 22e
Je kunt dat zien als je op de gsm de app My Orange installeert
De app toont bij elk verbruik: Geldig tot 01/08/2020. Dat is dan niet zeer duidelijk. Of moet ik elders kijken in de app?
Al ik op verbruik klik, zie ik bovenaan rechts: 04 jul. - 03 aug.
Dit is mijn facturatieperiode. Eenmaal ik op 04 jul zat stond mijn verbruik op nul ( dus max surfvolume beschikbaar) , evenals mijn belminuten
Gebruiker | Aantal |
---|---|
8 | |
5 | |
2 | |
2 | |
1 |